Friday 1 June 2012

TERKINI !!!! MATPUZ CUAK KEHADIRAN HIMPUNAN HIJAU BARU 5RIBU ORANG !!!



Pagi tadi MTK keluarkan satu artikel mengenai kehadiran peserta himpunan hijau telah dibayar untuk meramaikan majlis pada petang ini klik sini.. Himpunan Hijau 100,000 di Alor Setar, Kedah bermula pada jam 4.30 petang ini sehingga ke malam.

Namun setakat Jam ini hanya beberapa ribu saja membanjiri Stadium Darul Aman,yang datang hanyalah penyokong pas luar dari kedah..Menurut apa yang di tulis oleh rakan blogger Cucu Tok Selampit kelihatan 4–5 buah bas di hadapan Masjid Zahir, Alor Setar.




Beberapa masjid dan surau di sekitar bandar Alor Setar juga dilihat menerima ‘tetamu’ dalam jumlah satu-dua biji bas, yang mungkin berehat atau bermalam di situ semalam semata-mata untuk menghadiri himpunan ini. .

Jika Himpunan ini gagal mencapai sasaran maka beberapa langkah drastik perlu dilakukan oleh PAS bagi menarik kembali sokongan rakyat terhadap mereka. Antara langkah tersebut juga mungkin termasuk pengunduran Azizan. Justeru, Himpunan ini bukan sahaja menjadi penentu arah tuju PAS tetapi juga Azizan.


MTK
Pas dah cuak tengok orang tak ramai

2 comments:

shahrizat said...

bagus bagus aku naikkan elaun ko kahkahkah satu posting 50 cukup?

Anonymous said...

bape lg duit ko nk?bykkan lg berita tipu cmtu..ak ske..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive