Friday 1 June 2012

TERHANGAT DIPASARAN !!! PESERTA HIMPUNAN HIJAU DI UPAH RM20 MEMENUHI RUANGAN STADIUM DARUL AMAN ??


Berita yang baru diterima dari rakan rakan didalam Pas.Mereka memaklumkan bahawa setiap ahli yang hadir meramaikan Program hijau di Stadium Darul Aman diberi upah sebanyak RM20 bagi yang datang dengan bas..

Manakala peserta yang hadir dengan kenderaan sendiri diberi upah sebanyak RM80.biar betul??menurut apa yang rakan MTK bagitau tadi,kebanyakkan peserta yang hadir cuma mahu berjumpa dengan Ust Zehar Deruss secara live sahaja..Ada juga diantara mereka pergi sekadar memenuhi kehendak penganjur..

Mereka sebenarnya malas nak turun ke program perhimpunan itu,tapi disebabkan ada beberapa pekara(yang dirahsiakan) mereka terpaksa mengikut juga kata penganjur..

Punya lah teruk pas ni,disebabkan nak penuhkan stadium kononnya nak tunjuk program yang depa buat dapat sambutan sampai terpaksa bagi upah untuk pelakon tambahan menjadi tunggul ditengah padang.

Inilah saat yang ditunggu oleh cybertroopers pr untuk jadikan modal bodoh mereka untuk meyakinkan pengikut mereka ditempat lain mempercayai kehadiran peserta.Padahal mereka yang hadir hanya diberi upah untuk berlakon sebagai tunggul kayu..


MTK
ESOK MESTI PENCACAI PAS CAKAP 500 RIBU PESERTA HADIR..TAPI HARUS DIINGAT,KAPASITI STADIUM DARUL AMAN HANYA 40RIBU SAHAJA.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive