Thursday 31 May 2012

PANASSS!!! DIN PUDURAYA MENGAMUK NIZAR 'BIADAP' SABOTAJ HASRATNYA NAK JADI MB JOHOR



Tindakkan Nizar membuat komen mengenai kejayaan Tuanku Sultan Johor kerana berjaya memiliki no plat WWW 1 memberi impak yang besar kepada Salahuddin Ayub untuk merealisasi impiannya menawan Johor.

Sekarang ini pula PR masih mencari rentak untuk menawan Johor walaupun dilihat semakin sukar untuk mengempur kubu kuat UMNO..Berdasarkan pencapaian dan pengalaman UMNO/BN mentadbir Johor,jelas sokongan rakyat sentiasa bersama Kerajaan..

Salahuddin yang banyak mengunakan Anwar untuk meraih populariti singkat turut dimalukan apabila niat jahat mereka untuk membawa masuk politik kotor didalam sebuah masjid di Johor baru ini ditentang oleh kariah..Ini cukup membuktikan bahawa PR tidak diterima diJohor..

Kenyataan Nizar baru baru ini ibarat gunting dalam lipatan mahu membunuh karier Salahudin.Ianya sedikit sebanyak menganggu Salehuddin dalam mengejar cita cita untuk menjadi MB.Salehuddin terpaksa berdepan dan menjawab kritikan rakyat disebabkan keceluparan Nizar menderhaka tanpa usul periksa.

Jadi lepas ini pas Johor nampaknya makin sukar untuk bergerak akibat tindakkan bodoh nizar mencacatkan usaha mereka selama ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive