Friday 16 November 2012

PANASS !! PKR BELI KERETA MAHAL UNTUK KEMPEN TURUNKAN HARGA KERETA ?



Perhh, makin menjadi jadi jugak PKR ni, tak habis lagi isu Khalid beli bas mewah untuk Anwar, Isu Private Jet yang Anwar naik dan lori treler kini Pkr memperkenalkan kenderaan rasmi terbaru untuk kempen tuntut hak Sabah..

Dalam duk berkempen nak turunkan harga kereta tup tup Pkr mampu beli kereta baru.. Jadi selama ini duk berkempen nak turunkan harga kereta  kononnya harga kereta di Malaysia tinggi tu hanyalah taktik untuk menarik pengundi semata mata..

MTK pernah bertanya kepada seorang rakan yang bekerja sebagai salesman kereta keluaran tempatan, tentang kemampuan rakyat Malaysia khususnya golongan berpendapatan sederhana memiliki kereta.. Beliau menjawab Alhamdulillah setakat ini jualan kereta sangat memberansangkan dan melebihi target bulanan, cuma terpaksa bersaing dengan syarikat syarikat kereta kereta import..

Jadi, dari jawapan yang MTK terima itu bermakna harga kereta di Malaysia masih berpatutan. Kalau tak takkan PKR mampu beli kereta kereta mahal macam gambar kat atas tu.. Azmin Ali pun mampu pakai Ferrari..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive