Sunday 23 September 2012

PANASS !!! PENGKHIANAT DALAM PEJABAT MB KEDAH DIKENALPASTI ??!!



Nampaknya populariti Azizan sebagai MB Kedah makin jatuh merudum, gara gara tindakkan seorang pekerja yang berjawatan tinggi dalam parti dan unit khas untuk orang orang Pas itu  membuat kenyataan seolah olah menikam Azizan dari belakang..

Pekerja tersebut juga merupakan seorang penulis blog rasmi bagi Pas Kedah..Secara kasarnya pendapat tersebut hanyalah pendapat peribadi..Namun tindakkan itu seperti mahu menjatuhkan Azizan sebagai MB Kedah..

Agak keterlaluan jika orang yang berjawatan Timbalan YDP Kawasan sanggup membuat kenyataan seolah olah menyindir orang yang memberi makan kepadanya..Walaupun kenyataan itu sekadar pandangan peribadi tetapi ianya seperti merujuk kepada bosnya sendiri..





Alangkah baiknya jika pertanyaan itu ditujukan terus kepada Nik Aziz Nik Mat yang sebelum ini pernah menyuarakan hasrat untuk bersara awal jika Tun Dr Mahathir letak jawatan..

Namun setelah hampir 10 tahun Tun Dr Mahathir bersara, kelibat Nik Aziz masih kelihatan di pejabat menteri besar Kelantan..Malah masih mempunyai niat untuk bertanding lagi pada pru 13 akan datang..

Secara umum kita sudah mengetahui bahawa, Zulkifli Yahaya ini diantara orang kuat yang menyokong Phahrolrazi.Sebelum ini Phahrolrazi ada mengeluarkan kenyataan media kononnya, tiada komplot yang mahu menjatuhkan Ustaz Azizan.


Tetapi Phahrolrazi mengunakan orang kuat disekelilingnya untuk menjatuhkan Azizan perlahan demi perlahan.Kami di Kedah ini sudah tahu sangat permasalahan diantara Phahrolrazi dan Azizan.

Malah sudah ada pergaduhan dan ugut mengugut diantara kedua dua belah pihak..Ditambah pula dengan khabar yang mengatakan Azizan sering sakit sekarang ini akibat perbuatan 'halus' pihak disebelah sana. Kejadian ini diceritakan sendiri oleh orang Pas yang tidak tahan lagi dengan perangai buruk pemimpin atasan.

Jadi apabila Phahrolrazi mengeluarkan kenyataan di media dengan mengatakan, "tiada komplot untuk jatuhkan MB" kenyataan itu hanyalah sekadar untuk meredhakan keadaan..Tetapi hakikatnya "kepompong Pas" sudah hampir pecah di Kedah..

Apa pun, orang kuat Phahrolrazi ini dah buktikan bahawa, puak Phahrolrazi akan pastikan Azizan tidak bertanding pada PRU kali ini.

1 comment:

Anonymous said...

Salam, Dulu zaman UMNO, Kedah ni lebih mesra dgn panggilan2 'mulia' seperti Jelapang Padi, Skuad Hijau Kuning, identiti negeri Kedah cukup terserlah seperti Langkawi, Laksa Teluk Kechai, Pekan Rabu, keindahan swah padi..

Tp sejak PAS melingkupkan Kedah, Kedah jd DARUL SAMPAH, busuk, bola merudum teruk, politik laknat PAS mengatasi identiti 'mulia' Kedah. KUIN yg dahulunya sebuah institusi pengajian Agama yg hebat dan di iktiraf Al-Azhar rosak teruk dikerjakan Rejim PAS!

PAS layak digelar Rejim HARAM JADAH! Doakan supaya UMNO kembali memerintah Kedah. Rindu syg suasana semasa UMNO perintah Kedah, sederhana, tiada gunung yg botak spt di Pulai Baling, rakyat aman damai.. PAS HARAM JADAH seperti Yajud Makjud yg merosakkan Kedah!!

PAS LAKNATULLAH!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive