Monday 24 September 2012

PANASS !! HADI AWANG BUTUH KAN CALON IMPORT DI KEDAH



Nampaknya krisis dalaman Pas Kedah semakin menjadi jadi kalau tak, mana mungkin pimpinan Pas pusat sudah tak percaya dengan calon tempatan di Kedah..Mereka mahu calon import di masukkan sekali dalam senarai calon untuk bertanding di PRU 13 akan datang..

Menurut Hadi Awang, Pas Pusat telah menyerahkan senarai calon kepada Pas negeri untuk menapis senarai calon layak bertanding, dan selepas mendapat persetujuan pusat, negeri akan menilai semula calon berkenaan sebelum memuktamadkan keputusan.



“Sebelum ini Pas Kedah sudah hantar beberapa nama untuk satu-satu kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) dan Majlis Syura sudah luluskan. Ada tiga empat nama bagi setiap Dun, selepas kita setuju, kita serah semula kepada negeri untuk pertimbang siapa paling layak,” katanya.

Patutlah pemimpin Pas dibeberapa kawasan sekarang ni tengah mengila dalam facebook, sampai ada yang nak boikot Pas, rupanya tak lekat nak jadi calon..Semalam pun ada seorang timbalan YDP Kawasan Alor Star dah sindir Azizan pasal umur (baca SINI )

Macam ni kah parti yang nak jaga kebajikan rakyat kalau masalah dalaman sendiri tak dapat nak urus dengan baik ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive