Monday 27 August 2012

PANASSX !!! ARTIS WANITA BELI ADULT TOY DEKAT CHOW KIT ??



HIASAN

TERKEJUT besar Gayah baru-baru ini apabila diberitahu mengenai tindakan dua artis wanita popular serta penuh kontroversi ini dilihat membeli alat seks lelaki di Chow Kit, dua bulan lalu.

Sebenarnya sudah lama Gayah nak kongsi cerita ni tapi memandangkan bulan puasa, Gayah simpan dulu, lagipun Gayah cuba nak selidik dulu kenapa mereka membeli peralatan itu.

Seorang daripada mereka sudah berumah tangga dengan bekas suami selebriti la juga, manakala seorang lagi masih belum berpunya (kalau ada teman lelaki itu Gayah tak tahulah).

Penjual barangan itu sendiri bagai tidak percaya apabila kereta mewah singgah di meja kecil jualannya dan meminta alat kelamin berkuasa bateri itu daripadanya.

Menurutnya, kerana teruja dengan kenderaan itu, dia ingin mengetahui siapa pemiliknya dan alangkah terkejut apabila pemandunya membuka cermin dan meminta alat berkenaan yang dijual pada harga RM120.


Yang menarik, artis berkenaan terus membelinya tanpa membuat penawaran, sedangkan barangan berkenaan boleh dibeli dengan harga RM50, menyebabkan peniaga terbabit senyum lebar.

Gayah difahamkan, ketika dihampiri pelakon berkenaan, si peniaga berpura-pura bercakap dalam loghat Indonesia kerana mahu menjaga air muka selebriti itu, sedangkan dalam hatinya membuak-buak inginkan tandatangannya.

“Apa tidak, saya mengikuti perkembangannya sejak dia mula terbabit dalam bidang seni hinggalah dia dilanda kontroversi dan selepas dia berkahwin pun saya tetap minat kepadanya kerana dia cantik,” katanya.

Seminggu selepas itu, katanya, seorang lagi pelakon wanita singgah di ‘gerainya’ dan membeli barang yang sama.

Kali ini si pembeli berkenaan sempat meminta kurang, menyebabkan ia dijual pada harga RM100.

“Saya mengenalinya kerana dia sering bergambar seksi, malah saya menegurnya kerana pernah melihatnya dalam majalah dan dia tersipu-sipu sejurus meminta kurang dan tindakan itu menyebabkan dia tidak mahu menunggu lama,” katanya.

Yang Gayah hairan, apa motif mereka mendapatkan barangan itu namun kita bersangka baik, mungkin mereka membeli untuk dihadiahkan kepada rakan atau membelinya bagi pihak orang lain.

SUMBER

1 comment:

Anonymous said...

dah dua tahun dah ko tulis citer ni. satu komen pun takde. so skang aku saja nak komen. sila delete page ni pasal buat nyemak internet jer. takde memenuhi pengetahuan sejagat umat manusia pun artikel bodoh ni. dah gi mampos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive