Saturday 14 April 2012

PANASSS!! PATUT LAH DEPA TAK MAU TUTUP KILANG ARAK TEPI FEDERAL HIGHWAY,RUPANYA ADA KIRA KIRA JUGAK ??


Cuba lihat logo Carlsberg diatas dan bandingkan dengan gambar dibawah ini...


Nampak tak persamanya..kedua-duanya gambar mahkota yang bersalib...


Ikuti pendedahan yang dibuat oleh Blogger TOK JEN : -


UMAT MELAYU ISLAM yang merasakan diri mereka di landasan betul untuk berdiri bersama-sama memperjuangkan tuntutan BERSIH 3.0 yang merancang mengadakan satu lagi perhimpunan besar-besaran yang dinamakan “DUDUK BANTAH” secara serentak di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur dan beberapa tempat lain di seluruh negara pada 28 April 2012 depan seharusnya membuka “mata hati” agar tidak terpedaya dan terus diperalatkan oleh anasir-anasir jahat yang mahu meruntuhkan keharmonian, keamanan serta kemakmuran negara ini dengan mengambil ilham apa yang berlaku di beberapa negara Asia Barat.


Dalam perkembangan terbaru, BERSIH 3.0 telah menggunakan logo yang mana kalau dilihat secara sepintas lalu tiada salahnya tentang logo tersebut. Ini adalah kerana ianya hanyalah lambang “mahkota” semata-mata. Tetapi kalau diamati secara teliti logo baru yang digunapakai pihak BERSIH 3.0 kali ini selain mengetengahkan moto dalam Bahasa Inggeris berbunyi “KEEP CALM AND SUPPORT BERSIH”, ianya turut menggunapakai lambang “mahkota” yang ada “salib” dan membawa maksud Kristianisasi.

Ini bermakna sekiranya umat Melayu Islam menyokong BERSIH 3.0 samalah ertinya mereka menyokong Kristianisasi. Jelas sekali kalangan penggerak utama BERSIH 3.0 dengan SECARA HALUS turut menggerakkan misi mereka menyebarkan Kristian di kalangan umat Melayu Islam.

Barang diingat, kalangan penggerak utama BERSIH 2.0 dan BERSIH 3.0 adalah muka-muka sama yang terdiri dari kalangan bukan Islam manakala pemimpin dan penyokong Melayu Islam hanyalah alat mereka untuk menjayakan agenda jahat serampang dua mata mewujudkan kacau bilau bagi meruntuhkan kerajaan dan negara serta menyebarluas Kristianisasi di kalangan umat Melayu Islam… Nauzubillah…

Mari kita mengkaji lebih mendalam makna Slogannya... Keep Calm And Support Bersih...

Pernah korang mengkaji asal-usul slogan di atas??

Untuk pengetahuan korang, slogan yang hampir serupa, iaitu: Keep Calm And Carry On


'Keep Calm And Carry On', adalah poster propaganda yang dihasilkan oleh kerajaan British pada tahun 1939 semasa awal Perang Dunia Kedua, yang bertujuan untuk menaikkan semangat rakyat British dalam misi penjajahan. Ianya dilihat hanya untuk pengeluran yang terhad, dan kurang dikenali. Poster ini telah dijumpai semula pada tahun 2000 dan telah disemak yang dikeluarkan oleh beberapa syarikat-syarikat sektor swasta, dan digunakan sebagai tema hiasan untuk pelbagai produk lain. . Terdapat hanya dua contoh poster yang diketahui masih wujud di luar arkib kerajaan sehingga kira-kira 20 koleksi asal telah dibawa masuk ke Pertunjukan Barangan Antik pada tahun 2012 oleh anak perempuan seorang bekas ahli Royal Observer Corps.

Poster pada mulanya dihasilkan oleh Kementerian Penerangan, pada tahun 1939, pada permulaan Perang Dunia Kedua. Ia bertujuan diagihkan untuk menaikkan semangat semasa perang. Walaupun poster diedarkan hanya dalam jumlah yang terhad, 2500000 salinan telah dicetak. Pereka poster tidak diketahui.

Sumber: Wikipedia: Keep Calm and Carry On

Jelas sekali terdapat agenda Barat di sebalik kempen Bersih 3.0. Misi penjajahan psikologi sudah pun bermula... Yang mana kalangan melayu tolol dan bodoh dek disebabkan terlalu selesa hidup dalam suasana aman-damai, turut sama menjayakan Bersih 3.0 ini... Adakah mereka sedar?? Tidak?? Mereka adalah terdiri dari kalangan melayu yang tolol dan bodoh sombong, manakan mungkin mereka akan sedar hatta pendedahan seperti ini dikeluarkan...

Mengapa eXception mengatakan terdapat agenda Dajjal di dalam Bersih 3.0?? Jika korang buka lembaran sejarah... Agenda Dajjal adalah bermula dari Britain sebelum merebak ke Amerika... Kita semua sedar bahawa Britain dan Amerika merupakan sekutu kuat dalam misi memerangi Islam...

Cuba lihat lambang salib di atas mahkota itu... Tahukah anda itu lambang apa?? Itulah lambang Templar Cross...

Ianya mempunyai kaitan dengan Knight of Templar...

The Knights Templar is an international philanthropic chivalric order affiliated with Freemasonry. Unlike the initial degrees conferred in a Masonic Lodge, which only require a belief in a Supreme Being regardless of religious affiliation, the Knights Templar is one of several additional Masonic Orders in which membership is open only to Freemasons who profess a belief in the Christian religion. The full title of this Order is The United Religious, Military and Masonic Orders of the Temple and of St John of Jerusalem, Palestine, Rhodes and Malta. The word "United" in this title indicates that more than one historical tradition and more than one actual Order are jointly controlled within this system. The individual Orders 'united' within this system are principally the Knights of the Temple (Knights Templar), the Knights of Malta, the Knights of St Paul, and only within the York Rite, the Knights of the Red Cross. The Order derives its name from the historical Knights Templar. One theory of the origins of Freemasonry claims direct descent from the historical Knights Templar through its final fourteenth-century members who took refuge in Scotland, or other countries where the Templar suppression was not enforced. Although the theory may not be dismissed, it is usually deprecated on grounds of lack of evidence by both masonic authorities and historians.

Sumber: Knights Templar (Freemasonry)

eXception tak nak cakap lebih... Cuba berharap kepada mereka yang tersesat... Buka hati... Buka minda... Renung-renungkan... Jika was-was, dirikanlah solat istikharah... Allah Maha Mengetahui... Jauhi sebarang aktiviti yang ada snagkut paut dengan pergerakan Dajjal Laknatullah...


SUMBER

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive