Monday 13 February 2012

TUDIAA!! USTAZ AZHAR IDRUS KANTOI MEMFITNAH??



Apa dah jadi dengan Ustaz Azhar Idrus ni? Kenapa beri jawapan putar belit? Apakah itu jawapan dari seorang Ustaz? Itu jawapan nak lepaskan diri tuu. Macam mana kita nak ajar orang kalau diri sendiri pun bermasalah?

Harap pembaca boleh nilaikan sendiri..

4 comments:

Anonymous said...

Masa bercakap tu beringatlah.
Tp kalau dh terlepas cakap skalipun, mintak maaflah. Apa yg susahnya?
Ni takdak mintak maaf pon.

biaq pi la. La ni tau dah siapa dia...

Anonymous said...

Nak jadi seorang pendakwah,mesti ada dua ciri ,iaitu alim dan waraq ,alim tu boleh menguasai ilmu manakala waraq boleh disebut berakhlak.Kalau macam azhar idrus ni,tak boleh dipanggil ustaz kerana sami siam budha lebih waraq dari sdr azhar,cuma mereka berugama budha..cuba perhatikan sami sami ni..mereka lebih berakhlak...

Anonymous said...

nak jadi ustaz dan pendakwah ni bukan senang . Kalau setakat dengan orang cakap tanpa bukti dan kita pun menaymbungkan tuduhan tersebut tanpa bukti nyata .. maka fitnah dan munafik seseorang tu jatuhnya .

Anonymous said...

Baru korang tahu ye....aku dengar ceramah dia kat youtube (tu pun sebab ada org kata dia bagus), 2 kali aku dengar, cara dia jawab pertanyaan dan menjelaskan beberapa isu memang larian dan ikut sedap mulut dia je. Ada yg kata dia dapat gelaran ustaz pun sebab pas yg bagi...walahualam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive