Saturday 18 February 2012

PANAS!!! ADAKAH PAS MASIH RELEVAN DALAM PAKATAN SEKARANG??


Selepas Mc terbitkan artikel Pas Kedah rancang keluar Pakatan Rakyat. Mc dihubungi banyak pihak. Kawan ada lawan pun ada. Soalan paling popular yang Mc terima ialah, "Benarkah Pas Kedah nak keluar dari pakatan?"

Mc tak jawab secara terus, sebab Mc pun dapat infom dari orang ketiga. Tapi disebabkan Mc yakin apa yang beliau sampaikan kepada Mc adalah benar, dan mengikut logik tertentu pun sememangnya Pas harus keluar dari Pakatan. Jadi Mc mengambil keputusan untuk menulis artikel tersebut.

Untuk apa lagi Pas menunggu dalam Pakatan? Nak harap jadi menteri? berapa kerat pemimpin Pas yang akan dilantik menjadi menteri? Perdana Menteri jangan harap laa.. Sampai Hadi Awang atau Nik Aziz meninggal pun kedua-duanya tak mungkin dapat jadi Perdana Menteri.

Kalau mengikut situasi sekarang, Pas ni tak ubah macam parti pencacai dan barua Dap dan Pkr saja. Tukang bagi poster, kutip derma, sapu sampah, jaga lalu lintas, setup ceramah dan lain-lain lagi, semua Pas yang buat. Dap dan Pkr? tukang arah saja.

Itu baru sikit, sekarang ni bila masuk bab Anwar sokong Israel, takkan Pas nak sokong juga? Dok jadi bodo sikit-sikit sudah la, tapi kalau jadi bodoh teruk macam ni, baik buang jubah tu pakai seluar jeans saja la. Buat malu pakaian mengikut Islam, tapi sebenarnya dok sokong Israel.

UMNO sokong Yahudi?

Semua orang tahu itu hanyalah fitnah. Tapi puak yang dok fitnah ni pun tak pandai. Depa fitnah, UMNO bayar yahudi untuk lakukan kerja. Maknanya, yahudi terpaksa ikut cakap UMNO untuk lakukan kerja. Tapi adakah mereka sedar, bahawa Anwar dibayar oleh Israel untuk bekerja. Ini bermakna, Anwar terpaksa mengikut cakap Israel untuk membuat segala kerja.

Sebab tu Anwar sanggup sokong Israel, walaupun dalam dunia ni, semua umat Islam marahkah Israel, namun Anwar pula yang menyokong. Bos suruh, mesti la sokong, kalau tak, mana nak dapat duit ya?


Bukti dah ada didepan mata.. Pas sedar ka tak ni? Atau masih lagi bermimpi?

ARTIKEL DARI :KEDAH KE KL

MTK
SUDAH SUDAH LAH JADI PARTI PENCACAI DALAM PAKATAN TU..TAKKAN TAK SEDAR YANG PAS KENA LATU SETIAP MASA

1 comment:

Anonymous said...

Aku tak peduli dah sama ada PAS releven ke, tak rekeven ke, dalam Pakatan Rakyat.

Kalau PAS keluar dari Pakatan pun aku tetap menentang kerana selama ini PAS telah menyebabkan kehancuran dan pecahbelah kepada bangsa Melayu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive