Friday 9 May 2014

VIDEO BEST CARA INDIA AJAQ RAKYAT KAKI PANCUT



BAYANGKAN, seseorang sedang lega membuang air kecil di tepi sebatang jalan yang sibuk apabila tiba-tiba mereka disembur pancutan air yang kuat tanpa mengetahui sebabnya.

Itulah cara yang dilakukan sebuah kumpulan di India bagi menghentikan perbuatan individu tidak bertanggungjawab yang suka membuang air kecil di kawasan awam.

Perbuatan membuang air kecil di tempat tumpuan awam sememangnya menjadi satu masalah di India dan ia mencacatkan pemandangan di beberapa bandar di negara itu.



Kumpulan itu menggelarkan diri mereka The Clean Indian merupakan aktivis anti perbuatan berkenaan.

Bagi menghentikan perbuatan itu, pihak The Clean Indian dengan menggunakan kenderaan penyembur air menyembur air umpama meleraikan orang ramai yang menyertai sesuatu tunjuk perasaan atau rusuhan.

Terkejut mereka apabila disembur secara tiba-tiba dan bertindak melarikan diri lintang-pukang. Ada yang sudah pun melucutkan seluar kelam-kabut memakainya semula.

Basah lencun mereka disembur penyembur yang bertekanan tinggi itu semuanya akibat perbuatan kotor dan jijik dilakukan di tempat awam.

Motto kumpulan The Clean Indian “You Stop We Stop” yang bermaksud, anda berhenti kencing merata-rata, kami berhenti menyembur anda amat tepat dan kena kepada sasaran yang dituju.

Video tindakan kreatif The Clean Indian menembak air kepada para penggemar kencing merata ini sudah dimuatnaikkan ke laman YouTube pada 30 April lepas dan kini sudah ditonton sebanyak 1,600,066 pada saat artikel ini ditulis.

Ia dipaparkan di laman web perkongsian video itu dengan tajuk The Pissing Tanker. – MYNEWSHUB.MY


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive