Tuesday 20 May 2014

UNKER LIM MENGAMUK BILA DYANA DI LABEL BONEKA ?? #PRKTELUKINTAN #MOHPILIHMAH #DYANA



Dyana Sofya diibaratkan boneka kepada Penasihat parti, Lim Kit Siang untuk memancing undi selepas beliau gagal menjawab soalan yang ditujukan oleh wartawan kepada beliau.

Wartawan bertanya pendapat dan pandangan dari Dyana mengenai tindakan beberapa pemimpin Melayu DAP termasuk Tunku Abdul Aziz Ibrahim yang bertindak keluar parti sebelum ini.

Tanpa sempat Dyana membuka mulut, Kit Siang bertindak merampas mikrofon yang dipegang oleh Dyana kerana tahu Dyana tidak mampu menjawab soalan berkenanan





Memang benar kata Tunku Aziz, Melayu Dap hanyalah boneka mereka sahaja..

3 comments:

Anonymous said...

ibu sofea bukan main lagi protect anak dia, pasal aqidah anak dia....tak rosak aqidah apa yammy ooi..kalau aurat pun tak tahu, kalau nak bogel ke, nak teguk arak ke nak poya poya dengan jantan ke itu pilihan anak ko, tapi kalau tak paham aurat nak cakap pasal aurat tentu ada yang tak kena, aurat allah yang menentukan, dan ajar anak tu jangan cakap pasal ugama kalau mengaji quran pun tak habis,baca terjemah quran pun tak habis,..baca quran dan terjemahan untuk paham islam..
pasal sejarah melayu, siapa yang melawan penjajah, macam mana pejuang melayu sebelum british. semasa zaman british sanggup terima pendatang patut di pahami, melayu terlampau mulia sanggup terima tetamu, sehinnga rumah berselerak dek tetamu pun tak pa..itu lah sikap melayu yang salah dan sudah terlambat untuk di perbetul. melayu patut ramai macam mat kilau, sikap melawan..atau sikap si jebat, patut melawan...tapi itu semua sejarah yang anak ko tak minat ambil tahu..

Anonymous said...

Buat pengetahuan Dyna, Lim Guan Eng cuba merasuah Tunku Abdul Aziz dengan jawatan bergaji puluhan ribu ringgit di Penang Institut supaya tidak meninggalkan DAP. Tapi ditolak oleh Tunku Abdul Aziz kerana beliau seorang yang berintegriti. Selepas puluhan tahun baru dia sedar DAP yang kononnya ingin memerangi rasuah ingin merasuah dirinya. Semoga Allah mengankat darjat Tunku Abdul Aziz.

hangkedee said...

Ini Watak Buang sebenar dalam filem Sgt hassan."PENGKHIANAT BANGSA "behind keparat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive