Friday 16 May 2014

APAHAL KELUARGA SINGH NIE KEBAL UNDANG2 ?? @PDRMsia JPJ_Malaysia




Isu ini mungkin nampak kecil.Namun dari segi prinsipnya ia sah-sah salah dari segi undang-undang dan boleh bagi gambaran tentang sikap DAP.

Lagi teruk kita bercakap bab ini yang melibatkan keluarga peguam mendiang Karpal Singh yang sepatutnya menghormati undang-undang.

Calon DAP untuk pilihanraya kerusi Parlimen Bukit Gelugor,Ramkarpal juga seorang peguam.



Kalau ini macam apa cerita?...cuba tanya dia bolehkah orang naik kereta tanpa cukai jalan.

Ini bukan naik pusing-puisng makan angin...tapi untuk penamaan calon satu pilihanraya kecil.

Dalam kes ini sehebat mana pun team peguam dari keluarga Karpal kalau masuk mahkamah gerenti kalah.

Jip warna merah bernombor PDT 9898 yang diguna untuk mengarak Ramkarpal ke pusat penamaan di Dewan Sri Pinang,Georgetown pada 12 Mei tidak ada cukai jalan.

Bukti bergambar jelas menunjukkan di sticker cukai jalan jeep itu ia mati pada 24 Mac 2014.




Mungkin ada yang bertanya apakah DAP nak tunjuk taiko main suka hati langgar undang-undang di Pulau Pinang,negeri ia menjadi kerajaan negeri?

Bayangkan kalau kes umpama ini melibatkan mana-mana pemimpin BN.Gerenti puak pembangkang melompat melalak segala macam sepanjang kempen.-Agenda Daily

2 comments:

Anonymous said...

kenapa phak jpj tak ambil tindakan?....sedangkan tuan guru abdullah saamah dulu bukan main lagi saman malah diambil gambar video dan dimuat turun dilaman youtube....adakah berani sesama melayu sahaja?
berani pada yang lemah sahaja?

Anonymous said...

Berlagak mcm. GANGSTER jalanan – lepas tu guna nama bapa dia?! Dah pecah TEMBELANG – memang dasar keluarga GANGSTER!

Dan mana si KAPIDAJAL DAPBANGKAI ni tak berlagak mcm. GANGSTER dlm. filem Bollywood; mereka pikiaq PDRM dan JPJ pun takut kat si puak GANGSTER ni sebab ramai si GANGSTER adalah loyar-loyar LONGKANG yg. sewenangnya mempermainkan undang-undang negara mcm. PENGGANAS! Lagipun kat Malaysia ni - hanya pengganas 'Islam' yg. akan ditangkap; pengganas KAPIRDAJAL dibiaqkan bermaharajalela - termasuk si puak GANGSTER mcm. ni serta Pengganas Red BeanBANGKAI!

Dan si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS serta ejen tempatan mereka dari DAPBANGKAI/PKRSODOM juga menaja GENG KONGSI GELAP, utk. menghuru-harakan negara serta membunuh umat Islam/Melayu dlm. Genosid! Ini, melalui pelbagai jenayah, termasuk dlm. kemalangan jlnraya – di mana majoriti mangsa yg. umat Islam/Melayu, asyik dilanggar LORI/KERETA/BAS BUAS (terutamanya tekan brek tiba-tiba, lalu kenderaan belakang terbabas ke laluan bertentangan, atau si pemandu BUAS ini tiba-tiba pandu laju bila kenderaan belakang nak potong, atau lori/bas/kereta BUAS di depan sengaja ke tengah dan menggilis kenderaan yg. nak potong, terutamanya penunggang motosikal atau kenderaan nak potong akan terbabas ke jln. bertentangan) – umat Islam yg. disasarkan si MUSUH Islam, senang dikenali dr. pakaian atau hiasan Islam pd. kenderaannnya! Ini akibat ramai TUANPUNYA lori/bas/kereta BUAS itu sendiri puak KAPIRGANGSTER atau dibiarkan ambil ramai pemandu dr. GENG-KONGSI-GELAP!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive