Sunday 13 April 2014

KENAPA KARPAL BENGANG BILA DENGAR NAMA TS SHAFEE ABDULLAH ??



Perasan tak kenapa Bekas Pengerusi DAP, Karpal Singh taku sangat bila dengar Pendaftar Pertubuhan (ROS) melantik peguam terkemuka, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah dalam kes pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) pada 29 September 2013?

Kalau ada kes dimana Karpal terpaksa berhadapan dengan TS Shafee, Karpal mencari pelbagai helah untuk mengenepikan pembabitan TS Shafee dalam kes tersebut..

Sama seperti kes rayuan liwat 2.0 Anwar dimana Karpal mengunakan helah liciknya untuk membuang TS Shafee dari menjadi Peguam mewakili pihak pendakwaan..



Kali ini bila berhadapan dengan ROS, Karpal mendakwa pelantikan Muhammad Shafee itu membazir wang pembayar cukai kerana kerajaan perlu membayar perkhidmatan peguam tersebut sedangkan kerajaan mempunyai Jabatan Peguam Negara.

Karpal mengunakan alasan cukai rakyat digunakan untuk membayar TS Shafee.. Adakah kerajaan Malaysia hanya meraih pendapatan dari cukai rakyat??

Jika karpal nak tuduh kerajaan bazir duit pembayar cukai digunakan untuk membayar TS Shafee, sama juga apa yang apa yang kerajaan PR Selangor lakukan sebelum ini dengan menangung kos guaman kes Rafizi yang melanggar akta BAFIA??

Adakah wajar wang pembayar cukai negeri Selangor digunakan untuk menanggung kes Rafizi ??

1 comment:

Anonymous said...

kalau karpal hebat, ada integrity karpal tak jadi peguam anwar, sampai tangguh kes 60 kali, ini satu kehebatan karpal, karpal tahu anwar meliwat, tapi macam mana boleh putar alam nak selamatkan anwar membela anwar tak meliwat, tapi dia tahu anwar meliwat, peguam cari makan putar belit ke, mana integrity lu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive