Saturday 30 November 2013

BELUM APA APA LAGI UST KAZIM DAH KENA MAKI PUAK CACAI PR




Belum apa apa lagi, Ust Kazim dah kena maki dalam FB semalam selepas berita mengenai perlantikan beliau sebagai Ahli Majlis Tertinggi Umno diumumkan.. Apahal Puak PR nak kecoh kecoh pasal perlantikan ni pulak ? Orang Umno memang bersetuju dan menerima perkara ini. .

Aku nak tanya, salahkah Ust Kazim dilantik oleh Umno untuk menjadi Ahli Majlis Tertinggi ?? Apa dalil yang mengatakan beliau dilarang menjawat jawatan dalam parti ? Kena faham satu benda sahaja, beliau dilantik bukannya bertanding.. Kalau pemimpin dan penyokong pembangkang pun PM boleh lantik sebagai Ahli Majlis Konsultansi Perpaduan Nasional [MKPN].

Jadi apa salahnya untuk parti Umno, Ust Kazim dilantik..?? Bukan ada apa apa kesalahan dibawah kanun jenayah.. Dan selama ini pun puak cacai PR bukan suka Ust Kazim.. Mereka lebih agungkan Ustak Mek Di Azhar Idrus..





Buat penyokong-penyokong pembangkang yang tak senang duduk, Ustaz Kazim masuk parti UMNO bukan masuk kristian. Ustaz Azhar Idrus juga terang-terang menyokong PAS, kenapa Ustaz Kazim tak boleh?

1 comment:

Anonymous said...

Apa salahnya seorang ustaz dilantik menjadi ahli MT UMNO. Pandangan/sumbangan seorang ustaz juga perlu untuk memajukan dan melaksanakan Islam. Apa yang ditakutkan oleh puak-puak PAS dan PKR ialah apa yang dikatakan oleh Ustaz Kazim selama ini adalah benar, tiada yang tidak benar, melainkan benar belaka. Ustaz Kazim tak pernah menCELAKAkan orang lain seperti Nik Aziz. Ustaz Kazim tak pernah mengHARAMJADAHkan orang lain seperti Anwar IBrahim. Ustaz Kazim tak pernah mengANJINGkan ustaz lain seperti Ustaz Azhar Idrus. Saya doakan semoga Allah sentiasa bersama Ustaz Kazim. May Allah be please with you and may Allah be always with you. Allahu Akbar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive