Tuesday 24 September 2013

HOT !!! BINI PEMAIN BOLA SEPAK JDT YANG BIADAP !! MAKI HAMUN PAK GUARD





Video diatas mula tersebar di laman FB sejak beberapa hari lepas.. Dari segi bahasa perempuan ini memang agak kurang ajar..Buat salah tapi taknak mengaku.. Mengikut situasi sebenar, perempuan ini yang juga isteri kepada pemain bola sepak JDT iaitu Mat Yo parking ditempat yang salah.. Pak cik guard yang menjalankan tugas hanya menegur supaya kenderaan yang dinaikki oleh bini Mat Yo beredar..

Tapi dengan biadap dan kurang ajar bini Mat Yo memaki hamun pak cik guard berkenaan.. Kebiadapan bini Mat Yo bukan perkara baru, malah sebelum ini juga bini Mat Yo yang agak celupar ini sering kali menghina orang lain dengan kata kata keji seperti kes yang berlaku antara Mat Yo dan pasukannya terdahulu iaitu Kelantan.. Panggilan " anjing" kepada Presiden KAFA iaitu Tan Sri Annuar Musa..




Inilah wajah isteri kepada Mat Yo yang celupar tu..




MTK
Elok sangat kenalah muka dengan perangai yang hudud tu....

12 comments:

Anonymous said...

Dayus suami membiarkan Isteri dia berperangai seperti itu ..... Sebagai suami, dia wajib menegur isterinya ... Semoga perempuan itu sedar kesalahan yang dia buat ...

Anonymous said...

Betina poyo...dpt la ko anak derhaka mulut longkang mcm ko kelak

Anonymous said...

apa ke jadah betina nie melalak macam anjing ....laki dia baru je jadi pemain PRO bolasepak kat Malaysia bukan England ke, Jerman ke, Spain ke atau di Liga PRO di ASia dah nak belagak macam DIVA tak tahu hurmat orang Tua......Laki dia kat JDT pun bukannya bagus sangat......

Sebenarnya laki dia yg DAYUS tidak menegur bini dia drpd mengeluarkan perkataan yang tersangat le KURANG AJAR.....

Anonymous said...

TIDAK GUNA BERUPA CANTIK TETAPI PERANGAI MENGALAHKAN IBLIS & SYAITAN. TAK USAH BONGKAK BERSUAMIKAN PEMAAIN BOLA, SAMPAI MASA USIA DAH TUA MAKA AKAN JADI KUDA TUA.

Anonymous said...

Cantik ker??? Mat yo tu dah mlsnak melayan bini mcm ni.... tunggu masa jer tu....

Anonymous said...

Cantik ker??? Mat yo tu dah mlsnak melayan bini mcm ni.... tunggu masa jer tu....

Anonymous said...

Rugi kalau duit banyak tetapi perangai isteri macam ne,cari isteri biarlah yang berbudi bahasa rupa paras no2,rupa yang cantik tiada sebarang makna jika perangai jijik.

Anonymous said...

sebenarnya mat yo yang bodoh & jantan dayus bukannya pak guard tu!!!
mat yo bodoh.. mat yo bodoh (1000X)
mat yo dayus.. mat yo dayus.. mat yo dayus(1000x)..

Anonymous said...

Minta JDT ambil tindakan ke atas mat poyo kerana mencerminkan budaya hidup yg kurang kemasyarakatan...isteri biadap mengaku kerabat..hidup menongkah langit..moga pasangan ini dapat balasan cash di dunia..

Anonymous said...

Betina poyo...muka mcm taik ogek!! Bongkak...ketulahan...kurang ajar...biadap...tiada sifat kewanitaan..muka kacak tapi ati mcm taik...ibrat syaitan brtopengkan mnusia..

Anonymous said...

Ap pnye truk cgt prgai pompuan nie?confirm xckup di ajar nie..sbb 2 la kurang ajr cgt..cntik cgt ke?rsenye ak lg cntik....

nor said...

Apsal laki dia tak tampar jer muka dia tu, biar jadi lgi hoduh herot merot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive