Tuesday 17 September 2013

16 SEPTEMBER !! KEMATIAN CHIN PENG DAH DIRANCANG SAKI BAKI BARUA2 KOMUNIS




SEJAK dari semalam heboh di media sama ada konvensional, elektronik mahupun media sosial tentang kematian seorang pengganas komunis zaman dahulu yang juga General Secretary Parti Komunis Malaya, Chin Peng.

Diberitakan yang Chin Peng telah menghembuskan nafasnya di Hospital Bangkok, Thailand pada jam 6.20 pagi. Yang menariknya adalah dia meninggal pada kita semua sedang menyambut Hari Merdeka.


Adakah ini suatu konspirasi???

Mengikut maklumat yang disampaikan oleh seorang teman yang mengikuti perkembangan Chin Peng, bekas pemimpin komunis ini sebenarnya telah 6 bulan berada di hospital berkenaan.

Khabarnya Chin Peng telah berada dalam keadaan 'technically dead' sejak sekian lama dan hanya bergantung kepada mesin untuk terus hidup. Sememangnya perkara ini telah dirancang. Pagi 16 September, 'life support machine' telah dicabut atas arahan orang berkepentingan. Persoalannya siapa yang merancang??

Chin Peng mati hari ini yang juga Hari Malaysia. Hari ini juga merupakan hari kelahiran Lee Kuan Yew, pengganas komunis dari Singapura.

Suratan atau kebetulan??

Nampaknya konspirasi kematian Chin Peng seolahnya dirancang supaya hari kematiannya senang diingati oleh para pencinta komunis. Para komrad yang masih di dalam DAP dan PKR pasti akan meraikan 16 September. Tetapi bukan kerana hari gabungan Semenanjung Malaya dan Kepulauan Borneo, tetapi sambutan bagi memperingati tarikh kematian Chin Peng sebagai bapa komunis.

Nescaya pada tahun hadapan para komrad komunis pasti akan mengadakan sambutan besar-besaran dengan mengangkat sepanduk dan membawa lilin di sekitar Kuala Lumpur.

Perkara ini sebenarnya telah dirancang. Perkara inilah yang ditunggu-tunggu oleh Yahudi dalam PKR supaya ada satu 'turning point' supaya rakyat tidak terus bersama dengan Najib Razak. Rancangan jahat Yahudi dengan berproksikan Anwar Ibrahim semakin menular di Malaysia.

Inilah yang dipanggil 'New Agenda of The Hidden Hand'.

Sumber Jawabernam.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

Sejak Tanah Melayu dijajah, Portugis dan Belanda gagal melemahkan kerajaan melayu. Serangan demi serangan balas dilakukan oleh Raja Melayu dan tentera bersama sukarelawan. Penjajah melihat bahawa orang melayu tidak mahu mengalah. Apabila Belanda menyerahkan Melaka kepada British maka British yang telah mengkaji kekuatan dan kelemahan orang melayu mendapati mustahil British boleh menguasai bumi melayu ini secara bersendirian kerana dua kuasa Crusaders telah gagal sebelumnya.

Agenda yang paling licik dan berkesan ialah mengimpot gerakan gerakan yang boleh melemahkan orang melayu islam. Maka Nam Tien adalah gerakan yang boleh digunakan untuk memenuhi agenda ini. Kejayaan Nam Tien yang dilakukan oleh orang cina Dai-Viet merampas dan menguasai tanah milik orang melayu Champa sehingga hilang seluruh bumi melayu Champa (yang kini dinamakan Vietnam bermaksud tanah orang Viet padahal itu adalah tanah Champa) menjadi sebab kuat untuk British membawa ramai orang cina ke tanah melayu. Orang cina ini adalah diimpot melalui gerakan kongsi gelap. Maka bermulalah rancangan jahat British dan orang cina dengan menyuburkan gerakan kongsi gelap menguasai ekonomi dan merampas tanah orang melayu secara kekerasan dan pembunuhan senyap. British adalah dalang disebalik pembunuhan dan rampasan tanah serta lombong bijih timah dan emas milik orang melayu. Gerakan komunis dan kongsi gelap berterusan sehingga sebelum merdeka, selepas merdeka dan pada zaman moden ini menerusi parti politik, NGO-NGO dan gangsterisme. Gerakan Komunis, NGO-NGO dan parti politik cina kiasu adalah sebahagian daripada gerakan Nam Tien (Menjajah ke Selatan) ini.

Sekiranya kita menyangka orang cina tiada kena mengena dengan rancangan menjajah tanah melayu atau tidak berminat untuk berkuasa dan menyingkirkan kuasa melayu maka kita silap! Bacalah sejarah penjajahan bumi Champa oleh orang Dai-Viet, penjajahan bumi Patani oleh orang cina Thai. Orang cina melalui kongsi gelap bersekongkol dengan pihak British di Thailand untuk menjajah bumi Patani dan Pulau Pinang tanpa pengetahuan raja-raja melayu.
Tengoklah youtube ini! Lim Guan Eng pun bengang!
http://www.youtube.com/watch?v=HJbRTg3PmHs

Anonymous said...

Si Bawal-ni ni memang memalukan pelajar undang-undang...aku harap puak semacam bawalni ini tidak akan pas periksa dan tidak akan menjadi peguam sebab orang mcm inilah yang akan menjadi peguam auta! Memang sial!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive