Sunday 15 September 2013

BILA PEMUDA PR NAK BUAT PERARAKKAN SAMBUTAN 5 TAHUN ANWAR TAK JADI PM ??




Tepat jam 12 tengah malam ini 16 September 2013 genaplah 5 tahun kekencingan manusia bernama Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia..

Saat itu juga beribu ribu macai Anwar berhimpun untuk berarak ke Putrajaya kononnya Anwar dah terima kelulusan dari DYMM Tuanku Yang DiPertuan Agong untuk ditabalkan sebagai PM, hanya menunggu tandatangan dari Ahli Ahli Parlimen BN sahaja untuk lengkapkan lagi kekuatan Anwar..



Tapi malangnya ciptaan menunggu tandatangan dari Ahli Parlimen BN semuanya dusta belaka.. Tiada satupun ayat yang benar keluar dari mulut Anwar..

Selang beberapa hari selepas 16 September pun Anwar gagal mengumpul tandatangan seperti apa yang dijualnya kepada umum..



Sejak dari itu ramai Ahli Parlimen PR dan pemimpin PR keluar parti meninggalkan Anwar..Malah ada yang mendedahkan Anwar sengaja create isu tersebut untuk huru harakan negara..

Memandangkan sok genap tarikh cita cita banggang Anwar mengejar jawatan PM..Apa kata kita suruh penyokong Anwar adakan perarakkan menuju ke rumah Anwar dan ucap selamat kepadanya..

Jom layan video ni


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive