Thursday 25 April 2013

TURUNKAN HARGA MINYAK !! DARI TEMPOH 24 JAM BERTUKAR KE 48 JAM




Dibawah ini adalah laporan dari berita Sinar Online tentang janji Anwar untuk turunkan harga minyak.. Sebelum ni Anwar dalam beribu ribu kali ucapannya dalam ceramah berjanji akan turunkan harga minyak dalam tempoh 24jam..

Aku masih ingat lagi kata kata Anwar yang berbunyi " Malam ini SPR umum menang,  Esok harga minyak akan diturunkan.. Begitulah flashback janji jani manis Anwar untuk menang PRU..

Tetapi belum sampai PRU, dari tempoh 24 jam dah jadi ke 48 jam.. Lepas tu ditunda ke 480 jam, lepas tu ditunda sebulan, setahun dan sampai berjumpa PRU14..

Jadi, mana satu rasa rasanya janji anwar pada PRU ini akan ditunaikan?? Boleh percaya ka Anwar boleh turunkan harga minyak? Kalau pendirian tentang manifesto sendiri pun masih boleh tukaq tukaq, apatah lagi benda lain..




Anwar ulangi janji turun harga minyak dalam 2 hari jika menang PRU

BOTA - Pembangkang berjanji akan menurunkan harga minyak dalam dua hari jika memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 pada 5 Mei ini.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, ini perkara utama yang akan dilaksanakan oleh Pakatan Rakyat jika rakyat memberi mandat terajui kerajaan pusat.

"(Pada) 5 Mei kita mengundi, 6 Mei kita angkat sumpah dan 7 Mei, minyak akan turun seluruh negara," katanya ketika memberi ceramah di Teluk Sena di sini, malam tadi.

2 comments:

AIDC said...

Laman AIDC Disekat

Sebagai gantinya, AIDC beroperasi di laman sementara, http://2aidc.blogspot.com/

Anonymous said...

Hahaha sudah2 la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive