Wednesday 24 April 2013

EKSKLUSIF !!! BONGKAR EDISI 2 ! PENYELEWENGAN WANG DALAM MAKTAB MAHMUD OLEH KAUM KELUARGA PEMIMPIN PAS ??



Untuk pembongkaran edisi ke 2 kali ini, aku dedahkan pula penyelewengan kewangan disemua tempat pengajian Maktab Mahmud seperti senarai yang aku selitkan diatas dan dibawah..

Dan semua Pengetua Maktab Mahmud ini ada hubung kait dengan pemimpin Pas, termasuk isteri isteri Calon Pas..Nak tau siapa pengetua Maktab Mahmud yang terlibat dalam penyelewengan ni??

Kalau aku sebut nama mesti kenai punya. Calon Pas ni bukan calang calang orang.. Ada jawatan besaq dalam Pas Kedah dan Pas kawasan..








Tengoklah sendiri macam mana depa songlap duit Maktab Mahmud selepas menjahanamkan KUIN..
Kat bawah ni nama nama pengetua cawangan Maktab Mahmud yang terlibat dalam penyelewengan duit sekolah..







Siapa mereka ni?? Kalau orang kuat Pas baca mesti kenai depa ni sapa kan.. ??

Aku juga dapat laporan bahawa pengusaha kantin di Maktab Mahmud dipaksa memasukkan wang kedalam akaun PIHAK KE 3.. Siapa pihak ke 3 yang dimaksudkan tu?? Lepas tu duit yuran asrama dan yuran amanah pelajar juga hilang tanpa dikesan..

Kalau betui la puak Pas ni tadbir urus dengan baik, awat bahan bukti semuanya dilupuskan?? lepas tu pulak duit masuk dalam akaun pengetua dari orang lain, tulis dari pihak lain guna resit dan nombor yang sama..

Patutlah Azizan tak berani nak dedah laporan audit kepada umum.. Kalau dedah dah tentu kena tibai lagi..heh ! Tak pa, aku nak tengok ada tak beloger puak pas penakut piang tu nak jawab.. tak pun bini kepada calon hat nak bertanding tu jawab.. Sebab ada banyak lagi penyelewengan hat bini bini depa buat..

Sebelum aku nak kuburkan karier politik depa, lebih elok depa buat pengakuan dulu bukan apa, ada masa lagi sebelum kami nak hantaq dokumen ni kat SPRM..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive