Sunday 17 March 2013

TERPANASSS !!! LANUN LANUN SULU DIREKRUT OLEH TENTERA ELITE US !!!



Terkejut aku bila baca apa yang didedahkan oleh rakan blogger mymassa tentang dakwaan sebuah portal Borneo Insider tentang wujudnya pihak ketiga iaitu tentera elite Amerika Syarikat yang menjadi tulang belakang dalang pencerobohan di Lahad Datu..

Hubungan akrab antara tentera elite US  dan tentera yang mendakwa askar diraja Sulu sudah lama wujud..

Tentera US masuk ke Sulu atas nama program khidmat masyarakat tetapi pada masa yang sama ada agenda terselindung disebalik itu..

Baca apa yang ditulis oleh rakan blogger mymassa

MyMassa harap pihak yang berwajib dapat menyiasat dakwaan Borneo Insider di sini : http://borneoinsider.com/2013/02/16/elite-us-forces-backing-the-ras-militants/




Jika dakwaan ini benar, maka besar kemungkinan pendedahan mengenai kapal ini juga benar. http://mymassa.blogspot.com/2013/03/panas-apa-kaitan-kapa-perang-ini-dengan.html

Tidak hairanlah jika ada maklumat perisikan yang mendedahkan rancangan sebenar pengganas Kiram ini adalah untuk menyerang seluruh Sabah secara serentak ketika Pilihan Raya Umum berlangsung.

Ianya berlaku sebagaimana di Syria yang mana pemberontak dibekalkan senjata oleh pihak ketiga untuk menggulingkan Kerajaan sedia ada.

Dan masa pilihan raya adalah masa terbaik untuk pengganas ini untuk mengatur gerak kerana jika mereka berjaya menyerang ketika itu, sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan sementara dan pasukan keselamatan akan hilang.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive