Wednesday 20 March 2013

PENDANG PARLIMEN SYIAH ?? PATUTLAH MAT SABU SEWA RUMAH DI PENDANG



Sah !! nama Mat Sabu naik di Pendang mengantikan Dr Hayati bagi calon Pas parlimen Pendang..Pekara ini terbukti apabila Mat Sabu dikatakan telah menyewa sebuah rumah di kawasan Pendang..

Hasil dari risikan skuad TMK Mat Sabu baru sahaja selesai adakan kenduri dirumah baru kononnya untuk memperkenalkan diri dengan penduduk di situ..

Apa maknanya tu? Bukankah itu mengambarkan Mat Sabu ni mahu menetap di Pendang. Kenapa Pendang? Takdak tempat lain ka, kalau nak pindah? Dah tentulah dia dah bersedia untuk menjadi calon Pas untuk parlimen Pendang.


Mat Sabu pilih Pendang, kerana Pendang mempunyai ramai pengikut Syiah. Disebabkan itu, Mat Sabu mahu pengikut syiah tersebut mengundinya menjadi ahli parlimen. Andaikata Mat Sabu jadi ahli parlimen, sudah tentu parlimen Pendang akan dinaik taraf menjadi parlimen syiah yang rasmi.

Lepas tu, pengikut syiah yang berada di Malaysia tak perlu ke Satun Thailand lagi untuk berjumpa dengan pengikut syiah ni, sebab Pendang dah ada di Malaysia untuk menjadi tempat penyebaran syiah terbaru kelak.

Baca seterusnya

2 comments:

ZAN PENDANG said...

BAHAYA SYIAH NI .LEBIH BURUK DARI ZIONIS KEKEJAMAN MEREKA TERHADAP UMAT ISLAM SEBAGAI CONTOHNYA APA YG BERLAKU DI IRAQ DAN SYIRIA- ADA BANYAK GAMBAR YG JARANG DILIHAT DI BLOG SAYA

Anonymous said...

mat sabu terbaik ,,dia orang islam sebenar,syiah ke sunah ke sama je,quality orang pejuang yg hebat ialah usahanya kearah kebaikan umat,umgok memang sentiasa memfitnah kerana dah di hujung nyawa,rasuah dan curi wang rakyat itu isu nya,video lucah n fitnah rakyat tak rugi,itu kerja zionist,yg penting buang parti rasuah merugikan islam,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive