Wednesday 25 April 2012

PANASS!!! NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DUNIA #MPMALAS



Aku faham, bagi Nurul Izzah, tujuan menghalalkan cara. Untuk pegang kuasa, Nurul sanggup fitnah,sanggup bohong, sanggup khianat. Tapi bila sampai peringkat hina orang yang dah
meninggal hingga menyentuh perasaan keluarga mereka, aku pun tak tahulah manusia
jenis apa si Nurul Izzah ni.

Sebelum ni aku dah
pernah cerita pasal surat palsu Nurul Izzah yang diedarkan kepada pengundi
Lembah Pantai yang mendakwa mereka telah digugurkan dari daftar pemilih dan
seterusnya mengajak mereka menyertai perhimpunan Bersih. Kalau nak tahu, boleh
baca di sini.

Tapi bayangkanlah, apa perasaan anak kecil bila dapat surat yang ditujukan kepada ibunya yang telah meninggal dunia, mengajaknya untuk menyertai perhimpunan Bersih?

Boleh tengok video ni sendiri dan dengar luahan perasaan Abang Rafee..

video

"Anak saya datang kat saya, menggigil, bawak surat ni. Dia tanya, "Ni apa cerita ni
abah?"

Bayangkanlah, mak diadah lama meninggal, tiba-tiba dapat surat dari Nurul Izzah. Sayu ke tak bila tengok surat macam tu? Bukan surat nak ucap takziah tapi surat ajak arwah mak
untuk terkinja-kinja di Dataran Merdeka!! 

Sambung baca kat sini >>

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive