Sunday 22 April 2012

ANWAR SEMBANG SAJA BESAQ TAPI PENAKUT NAK MAMPOSS !!!?



Seminggu dua ini pandangan umum berlegar pada isu PTPTN yang sebenarnya pada perkiraan penulis hanyalah salah satu diversion oleh Anwar Ibrahim yang memang dah diketahui ramai amat gemar mengalih perhatian daripada isu pokok.

Antara isu pokok yang masih menghantui Anwar misalnya keselamatan Israel yang mahu dipertahankan oleh Anwar, isu video chinadoll, campurtangan Anwar dalam pengurusan parti Pas, cabaran saman terhadap Datuk Eskay, skandal KKB gate, isu murtad dan prioriti hudud dalam agenda PR, sampah sarap dan masalah rumah urut di Selangor termasuklah paling penting saman Anwar terhadap Nallakaruppan.

Itu belum masuk lagi isu perebutan kerusi antara PKR dengan Pas dan antara PKR dengan DAP, campurtangan Anwar dalam menentukan arah tuju pemerintahan pas di Kedah serta sambutan rakyat yang semakin sejuk terhadap program yang dihadiri Anwar dan pemimpin pakatan pembangkang.

Pun demikian, isu PTPTN yang dikecohkan oleh geng PR itu tetap ada keperluannya untuk kita ulas apatah lagi ianya umpama boomerang yang tertunjal atas dahi Anwar sendiri. Gebang merata-rata alih-alih dia sendiri waktu berada dalam kerajaan terlibat sama di awal penubuhan PTPTN. Haru sungguh.

Balik kepada persoalan tajuk, masuk hari ini dah hampir sebulan Anwar memfailkan samannya terhadap Datuk Nallakaruppan berhubung isu biseksual tapi hingga kini belum lagi penulis baca berita yang mengatakan writ saman telahpun dihantar kepada Nalla atau peguamnya.

Kot kalau masih ada yang belum tahu apa itu biseksual, ianya bermaksud seseorang itu kegemarannya melampau tabie sebab ‘pedang’ sama ‘pedang’ boleh berlaga ke tung ke tang juga di masa yang sama atau berlainan ‘pedang’ juga boleh masuk ‘sarung’. Itu ringkasan berbunga, kan kalau cerita lebih nanti jadi kaunseling jam tiga pagi pulak, payah nanti..Baca seterusnya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive