Thursday 22 March 2012

SADIS!! REMAJA MATI DI ROGOL DAN DAGING TUBUHNYA DI MASAK??PERINGATAN KEPADA BUDAK YANG BERLAKON KENA CULIK TU !!!



Kisah ini dilaporkan berlaku di arab saudi.Perogolnya seorang pendatang dari bangladesh.menurut cerita dia menculik budak ni dirogol dan dagingnya dipotong potong sebelum dimasak..makan.


Walaupun kejadian ini berlaku di negara Arab.tetapi kita harus ingat kemungkinan pekara yang sama akan terjadi di negara kita..




Mtk nak sentuh sikit isu budak perempuan yang rasa diri dia tu tertekan dengan keluarganya dikatakan berlakon dengan rakan rakannya supaya babak babak penculikkannya menjadi kenyataan..


Tapi sayangnya setelah 1 Malaysia kecoh dengan berita ini akhirnya budak perempuan ini mengaku dia dengan rela hati melarikan diri untuk tinggal di rumah teman lelakinya berusia 26 tahun setelah mengalami tekanan emosi.


Kenapa tergamaknya dia lakukan pekara ini??Sedangkan seluruh rakyat Malaysia mendoakan agar dia selamat dari berlakunya pekara tidak diingini..Walaupun umurnya baru 15 tahun tapi sudah pandai lari ikut boyfriend.


MTK tak salahkan keluarga remaja ini.Tapi kesal dengan sikap BODOH dan MELULU remaja ini tanpa berfikir panjang soal keselamatan diri dan MARUAH keluarga yang sudah tercemar dengan tindakan bodohnya..




MTK
AKU HARAP REMAJA NI BERUBAH DAN BELAJAR HARGAI DIRI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive