Monday 19 March 2012

TUDIAA!!! KAK WAN JELES,AYAT AYAT CINTA UNTUK BANG NON DARI BINI ORANG TERSEBAR ??!!!!


Bekas rakan baik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakaruppan mendakwa pendedahannya mengenai salah laku seks Ketua Pembangkang tersebut termasuk menjadikan isteri orang sebagai teman tidur baru sekitar 30 peratus, masih ada banyak lagi yang belum diketahui umum. 


“ Sampai sekarang saya belum pernah sebut nama wanita (isteri orang) yang saya maksudkan itu.


” Dia bawa wanita itu ke rumah saya di Tivolli Villas, Bangsar…saya tahu semuanya.


” Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini,” tegas Nalakaruppan dalam sidang akhbar khas yang dihadiri ramai wartawan di sini hari ini.



” Saya pernah lihat dia melakukan perbuatan terkutuk itu, dan saya tahu siapa yang menjadi mangsanya….semuanya saya akan dedahkan satu persatu di mahkamah, ” katanya.




” Seperti dalam afidavit saya sebelum ini, Anwar pernah sehingga ke peringkat memakai rambut palsu untuk menyamar…untuk pengetahuan anda, rambut palsu itu saya sendiri yang beli di India!


” Beliau lelaki yang tiada prinsip, menipu rakyat….ada banyak pemimpin dalam pakatan pembangkang, tetapi kenapa dia yang diangkat jadi ketua?


” Ramai sahabat rapatnya sudah menjauhkan diri daripada beliau, Anwar memang pandai bercakap tetapi bila kita dah rapat dengan beliau baru kita akan tahu sifatnya yang sebenar,” ujarnya lagi.




Ini lah kot ayat ayat cinta buat bang non yang di luahkan oleh rakan baiknya Datuk S Nallakaruppan..Bang Non juga di cabar untuk mengheret Datuk S Nallakaruppan ke mahkamah supaya lebih banyak lagi ayat ayat cinta buat bang non akan di dedahkan..


Bukan apa ini baru sikit kawan dia dedah katanya baru 30%..Lagi 70% akan di dedahkan sampai Anwar terbogel..




MTK
BANG NON NI ADA MASALAH MENTAL KOT..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive