Monday 24 December 2012

JAMIL REKTOR BUAT PASAL LAGI !! SEMUA PINJAMAN BANK UNTUK STAF KUIN DI BATALKAN !! AZIZAN TOLONG JAWAB !!




Terkejut aku bila dapat tau ada seorang kakitangan KUIN menghadapi masalah dengan salah sebuah bank di Alor Star apabila pinjaman beliau ditarik balik oleh pihak bank akibat krisis kewangan KUIN..

Difahamkan juga segala urusan melibatkan pinjaman semua kakitangan KUIN dibekukan serta merta..Menurut apa yang dilaporkan oleh blog Berita Kuin, staf KUIN tersebut pada mulanya mendapat pangilan dari pihak bank untuk menandatangani kontrak perjanjian pinjaman tersebut..

Namun apabila tiba dibank tersebut beliau dimaklumkan oleh kakitangan bank bahawa mereka telah menerima arahan dari pihak atasan supaya pinjaman untuk kakitangan KUIN dibekukan serta merta kerana bimbang dengan masalah kewangan KUIN yang sangat kritikal sehingga KUIN gagal membayar bayaran pinjaman kepada bank walaupun gaji telah dipotong dalam slip gaji kakitangan.



Krisis kewangan KUIN semakin menekan kebajikan setiap hari ada saja masalah KUIN ini timbul..Sungguh malang nasib kakitangan KUIN dibawah pemeritahan regim Pas dan Jamil..Kebajikan mereka sekarang ini diabaikan..

Kroni kroni Jamil dalam KUIN menikmati gaji berpuluh ribu dan diberikan segala kemewahan tetapi kakitangan bawahan diabaikan seperti sampah tidak berguna..

Disaat KUIN menghadapi masalah kewangan yang serius, si Jamil rektor ini pula telah terbang ke Qatar atas nama lawatan tanpa mengeluarkan satu sen wang poket..Semuanya ditanggung KUIN..

Jelaslah sekarang ini bahawa KUIN memang menghadapi masalah kewangan yang begitu teruk..

Untuk maklumat serta info info terkini masalah KUIN anda boleh rujuk di blog BERITA KUIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive