Monday 31 December 2012

DEMO !! AZIZAN TAKUT NAK JUMPA RAKYAT !!! #TUKARKEDAH




Siang tadi sekumpulan penduduk kampung sekitar Pedu dan Padang Terap telah membuat bantahan aman di tempat pengumpulan kayu balak Empangan Pedu sempena kedatangan Menteri Besar Kedah Azizan Razak ke Empangan Pedu untuk Majlis Penerangan Projek Ladang Buah Buahan Carok Genting Bunga..

Penduduk Pedu membantah tindakan rakus dan kurang ajar Kerajaan Negeri Kedah yang ditadbir oleh Azizan Razak dengan sewenang-wenangnya mengondolkan Hutan Simpan Empangan Pedu atas alasan mahu membuat ladang rakyat..

Tindakan kurang ajar Gerombolan Regim Zionis Pas Kedah menggondolkan hutan di kawasan tadahan air telah menimbulkan kebimbangan penduduk sekitar kerana khuatir ia boleh menyebabkan kemusnahan alam sekitar yang teruk..

Penduduk Kg pada mulanya mahu menyerahkan memorandum kepada Azizan di tapak Majlis Penerangan Projek Ladang Buah2an tadi tetapi telah dinasihatkan oleh Polis agar menyerahkan memorandum dan membuat bantahan di tempat lain kerana bimbang Mr Azizan terkena serangan penyakit jantung..

Jadi pnduduk Kg telah menunggu Azizan di tapak pengumpulan kayu balak..Malangnya, Azizan tidak singgah di situ sebaliknya konvoi membawa Azizan memecut laju ketika mlalui kawasan dimana penduduk Kg sedang membuat bantahan aman..


LAPORAN DARI AKTIVIS UMNO PEKAN NAKA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive