Tuesday 14 August 2012

PANASS !!! PKR BAPAK SEGALA PENYANGAK, PENYAMUN ??!!


Selepas PKR mengikis sampai licin harta negeri terkaya disemenanjung iaitu Selangor, kini mereka beralih arah ke negeri Sabah..Diakhir akhir ini PKR giat melancarkan gerak kerja mereka di Sabah agar cita cita untuk menawan Sabah berjaya..

Sebelum saya pergi lebih mendalam ke Sabah, saya ingin mempersoalkan jawatan Anwar sebagai penasihat ekonomi negeri Selangor yang bergaji sebanyak RM 1.. Di mana kelibat Anwar bila sesuatu isu permasalahan yang berkaitan dengan kewangan negeri Selangor??

Di akhir pemerintahan kerajaan PKR Selangor segala isu melibatkan salahguna kuasa, ekonomi dan kegagalan mengurus kewangan semakin terbongkar..Boleh dikatakan kesemua isu yang timbul melibatkan dengan kewangan negeri Selangor..



Belum habis lagi tentang hutang TALAM kini timbul pula UNISEL sedang dibebani masalah hutang berjumlah RM 15 juta membabitkan tunggakan bayaran bagi kos penyelenggaran di kampus induk dan operasi asrama penginapan pelajar universiti.

Jumlah tersebut meliputi 17 bulan tunggakan hutang untuk kos penyelenggaraan dan 8 bulan tunggakan bayaran bagi kos operasi asrama penginapan yang dikendalikan oleh Syarikat Jana Niaga Sdn Bhd (JNSB).

Berikutan masalah tersebut juga, syarikat swasta yang menguruskan operasi asrama penginapan tersebut juga terpaksa berdepan dengan protes dari kalangan pekerjanya apabila gagal melunaskan bayaran gaji.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



Bila saja Khalid Ibrahim dan konco-konconya dari PKR, PAS dan DAP mengambil alih kerajaan negeri, satu demi satu sistem yang tidak cacat cela cuba diubah suai mengikut seleranya tanpa mengira kesan baik buruk dalam jangka masa panjang.

Akhirnya satu demi satu masalah datang bertimpa-timpa disebabkan sikap dan watak bodoh sombong Khalid yang terlampau mahu menunjuk pandai tidak bertempat.


Segala janji janji yang ditaburi mereka sebelum ni hampir kesemuanya belum ditunaikan..Kini mereka giat mempromosikan kononnya kejayaan yang telah mereka lakukan sepanjang mentadbir Selangor..



Rakyat sedar atau tidak semua itu hanya kejayaan mereka di papan tanda sahaja..Hakikatnya PKR gagal mengurus Selangor dengan baik..Gambar dibawah ni adalah kejayaan sebenar mereka


Realitinya kejayaan Kerajaan PR Selangor hanyalah dengan pertambahan papan papan tanda yang mempromosikan muka sendiri saja..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive