Sunday 29 July 2012

DATUK SRI RAIS YATIM TAU TAK APA YANG TAK KENA DENGAN LOGO NI ??


Kalau orang tanya aku sokong atau tidak logo untuk sambut kemerdekaan tahun ni, terus terang aku cakap memang aku tak sokong lah..Sebab apa?? Sebabnya logo logo sebelum ni lebih menarik dari logo tahun ni..

Lagi satu orang yang reka ni faham tak erti LOGO?? Bukan aku nak perlecehkan logo tahun ni tapi aku rasa ada banyak elemen elemen tiruan dalam logo kemerdekaan sebelum ini..





Kalau tengok betul betul logo kali ni sama seperti logo kemerdekaan ke 52..Jadi mana perginya keaslian ciptaan tahun ini?? Kalau setakat ambil yang lama ubah 2,3 ayat lepas tu terus guna untuk logo tahun ni baik tak payah...Beribu lagi pereka pereka di luar sana lebih kreatif dan boleh buat yang terbaek dari logo ni..

Jadi aku rasa pak menteri yang terlibat boleh lah fikir macamana nak buat..ada masa lagi kalau nak ubah..



LOGO MERDEKA TAHUN 200-2005 BAGI AKU ADALAH YANG TERBAIK...INI BARU LOGO

2 comments:

Anonymous said...

suka logo baru ni..simple..xabstrak mcm modern art....

zack said...

Rais yatim tengah syok sendiri sampai buta dan pekak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive