Saturday 14 January 2012

PANAS!! USTAZ AZHAR IDRUS MAKIN MENGILA MEMFITNAH??





" ... ulamak muda ini, ulamak gila orang panggil, gila tidak gila, dia masuk parti sekular, faham? Parti sekular ini, dia pergi masuk, makna air najis itu dia pergi berenang, duduk dalam, bernafas dalam itu. Nah! Boleh dengar 15 ribu seorang sebulan, nah! Tetapi duduk dalam najis sekular. Sekular ini keluar daripada Islam, sesat dunia akhirat ..."






Penjelasan Ustaz Fathul Bari


Dulu MTK selalu jugak mengikuti ceramah ceramah ustaz Azhar Idrus ni,tapi makin lama ceramah dia makin menjadi jadi dia memfitnah pemimpin atau ustaz ustaz muda yang lain..

Mereka yang berada di kelompok kopiah putih,berjubah selalunya dihormati kerana dianggap berilmu oleh masyarakat.

Apabila kenyataan seperti itu sampaikan kepada orang ramai, pastinya pelbagai persoalan tercetus di minda masyarakat. Antara kemusykilan, mengapakah kata-kata sebegitu dilontarkan oleh manusia kelihatan dan kedengaran berilmu?

Orang sudah mula menilai kredibiliti ustaz Azhar idrus ini kerana banyak ceramah ceramahnya mengeluarkan perkataan cacian kepada orang lain..ini kah sifat seorang ustaz??



MTK
ini bukan ulamak tapi ******

3 comments:

Anonymous said...

SIAPA YANG FITNAH SIAPA MTK. JIKA SI FATHUL BARI SESAT YANG BERI KOMEN. CONFIRM TIDAK BOLEH PERCAYA NAK TAHU SEBAB APA, LEH RUJUK CNI: http://www.youtube.com/watch?v=jQjpg--LHWA . INI LA BENTUK FITNAH MURAHAN UMNO. AMBIL SEKERAT2, MACAM UMNO AMBIL ISLAM, SEKERAT2. NAUZUBILLAH.

Anonymous said...

saper yang fitnah saper skng ni?ingat rakyat ni bodoh sngt ker???hanya Hamba2 Allah yang benar2 menghayati ajaran Islam yang benar boleh menafsir permainan politik kotor ahli2 U**O yang taksub dan suka melagakan2 umat islam di negara ini..janganlah jadi munafik wahai orang2 melayu sekalian...

Anonymous said...

ini lah orang melayu yang lupa diri di zaman skang..dah puas melagakan pemimpin2 melayu,skang ni sibuk pula melagakan alim ulama dan ahli2 agama..bangkit lah wahai orang melayu sekalian,berdamai dan bersatulah..ikutilah ajaran islam yang sebenar,jangan main2 sekerat,pastu fitnah..saper yng tepuk tangan kalau orang2 melayu berbalah dan bersengketa.orang dulu berjuang dan berkorban demi kedamaian bangsa,zaman skang berbalah,berjuang,bersengketa sebab politik,pangkat,kuasa,harta kekayaan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive