Thursday 12 January 2012

KASI TEMBAK !!! UMNO KEDAH MASIH LAGI BERMIMPI MENTADBIR NEGERI???







Pasal umno kedah ni MTK dah tak tahan la,ada saja yang masalah depa cari..Orang orang yang ada jawatan dalam umno kat kedah tu,apa hampa buat??Sampai orang pas sendiri cakap hampa takdak isu nak bawa..


MTK pun naik pelik depa duk kata tak dak isu UMNO Kedah naik main??MTK tiap tiap minggu turun kedah dari KL untuk bersama dengan team media kedah(TMK) semata mata nak cari isu supaya umno dapat kalahkan pas PRU13 nanti.berlambak isu pas yang UMNO boleh main.Tapi orang dalam UMNO Kedah sendiri duk tak ketahuan hala lagi.


Perjuangan untuk membongkarkan dan menyelongkar perangai busuk semasa pentadbiran Pas Kedah LANGSUNG UMNO Kedah tak pernah bantu kami geng TMK ni.


Kalau ada sesiapa yang CLAIM kata kami ni blogger UMNO Kedah, sorry to say.. its not!


Blog Kedah Ke KL, Media Kedah, Medan Tempur Kedah dan Melayu Kedah Terakhir adalah ahli TMK yang diwujudkan sendiri oleh McTheory dan rakan-rakan.







Pada pendapat MTK,UMNO kedah ni bukan takdak isu nak main,tapi masing masing la ni duk bergaduh sama sendiri,duk pakat berebut nak jadi calon,lepas tu pulak berasa senang sebab duit peruntukan dari umno pusat dapat tiap tiap bulan.


Ada sesetengah tu ada jawatan besaq dalam bahagian tapi duk mampuih di KL,pasal bahagian tak penah ambik tau,masa nak permilihan baru lah nampak muka.(macam ni punya orang pun ada ka?)jangan duk kira gila jawatan tapi dalam umno apa pun tak buat.


Biarpun kami disini terkontang kanting tanpa bantuan dari negeri, namun semangat kami untuk UMNO menawan semula Kedah tak pernah padam.


Sampai ada orang kata, kalau UMNO menang di Kedah, bukan kerana UMNO Kedah kuat. Tetapi kerana orang Kedah takmau Pas lagi.


Walaupun UMNO negeri tak pedulikan kami. Namun masih ada bahagian dan cawangan yang sudi bekerjasama dengan kami, contohnya Kuala Kedah, Baling, Sungai Petani, Sik,Padang Terap Bahagian-bahagian sini yang nampak berusaha nak menang. 


Terima kasih juga kepada beberapa individu yang banyak membantu kami dan mula nampak akan perjuangan kami dalam media baru ini.Terima kasih tak terhingga kepada kalian semua.


Jadi Team Media Kedah akan terus berjuang untuk Parti Keramat UMNO


Kalau hampa nak tengok @MCTHEORY mengamuk klik sini






MTK
WOI UMNO KEDAH HAMPA TU PEMBANGKANG BUKAN PEMERINTAH,KERJA LA KUAT SIKIT.DAH LA KAMI NI NAK CARI HAMPA PUN PAYAH.

3 comments:

red said...

Tah. x reti2 nak amik pengajaran ka. jenis2 cm ni leh buang ja dr UMNO. org nak backup Umno Kedah. depa duk tdoq. ni hat Aloq Staqka. yg duk main2 tu?

Medan Tempur Kedah said...

ada la sesetengah bahagian duk berasa macam menang lagi

red said...

harap dpt balik Kedah. patutnya media2 duk support Umno depa kena la bg perhatian utk depa jugak. silap2 depa x tau apa tu Youtube apa ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive