Saturday 10 December 2011

STIM !!! GUAN ENG AKUI GHAIRAH TEROPONG AMOI???





apa lu telopong tu apek?chinadoll ke?

LANGKAWI 9 Dis. – Selepas melalui pengalaman menyelam bersama kapal selam KD Tun Razak selama satu setengah jam hari ini, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mengakui akan kemampuan kapal selam negara yang sebelum ini menjadi kritikan beberapa pemimpin pembangkang yang dikatakan tidak dapat menyelam.

Guan Eng turut menyifatkan pengalamannya menaiki kapal selam buat pertama kali hari ini sebagai sesuatu yang menarik dan mengujakan selain memuji sikap profesionalisme pegawai dan anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM).

"Kita menyelam 30 meter. Ia tidak dapat diragukan lagi,” katanya kepada pemberita selepas melalui pengalaman menyelam dan tiba dengan helikopter di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi, di sini hari ini.

Guan Eng yang juga Setiausaha Agung DAP berkata, beliau sangat tertarik dengan sikap profesionalisme pegawai pemerintah dan anak anak kapal.

"Jika anda memasuki kapal selam, ia merupakan ruang terkurung. Bagi 32 pegawai dan kru yang mampu mengendalikannya dalam ruang yang terkurung untuk satu tempoh yang lama, ia adalah sesuatu yang luar biasa dan pencapaian yang hebat. Saya amat bangga dengan mereka,” katanya.

Bagaimanapun, beliau mempunyai pandangan yang berbeza mengenai kos kapal selam itu.

"Kita perlu ada kapal selam. Tapi ada satu perkara yang kami mempunyai pandangan sendiri iaitu mengenai kosnya,” katanya. – Bernama


MTK
omak aii,dah dapat merasa naik kapal selam tu pun masih ada bunyi lagi??lu apek sudah tau kemampuan kapal selam tu pun lu mau pertikai kos lagi ka?nanti lu cakap sama itu apek tony puaka suruh dia selam selam jugak..sebab itu hari dia banyak langsi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive