Thursday 8 December 2011

PANAS!! ARMAND_PJU MENGAMUK TETAK NGA KOR MING!!




Celaka punya kormeng lu tak habes habes mau tunjuk langsi sama orang melayu dengan Institusi Diraja,lu memang sudah lebih la.sial punya kor meng..sekali lagi lu main bangsat sama melayu,lu jangan pikir kali ni kita orang Melayu nak duduk diam



Dipetik daripada kiriman saudara Arman Azha kepada Keris, maka dikongsikan tulisan beliau serta kiriman rakaman suara kepada Keris yang mana beliau dengan lantang memberi amaran keras kepada Nga Kor Ming.

Kurang Ajar Punya Si Sial Nga Kor Ming Hina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Atas Kenyataan" Perak Darul Kartun".Tindakan Setiausaha DAP Negeri, Nga Kor Ming Yang Mengeluarkan Kenyataan "Perak Darul Kartun" Dalam Satu Ceramah Di Taiping, 9 September Lalu Dianggap Telah Menghina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Perak..Jgn Hina Negeri Saya Wahai Nga Kor Ming, Jgn Sampai Saya Jumpa Dan Ludah Muka Awak Kerana Hina Negeri Asal Saya Ini Janji Saya Pada Rakyat Perak Juga Pada Yg Teguh Membawa Martabat Institusi Raja2 Melayu, Jgn Hina Dan Main Dengan Perasaan Org2 Melayu Kerana Mainan Politik Anda. Saya Juga Punya Tahap Kesabaran..Daulat Tuanku-
-Arman Azha Anak Perak-

SAMBUNG BACA DISINI KERIS 7 LOK

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive