Saturday 2 August 2014

ISU PASAR MALAM !! AMIRUDDIN KANTOI MENIPU !!



Kecoh sejak semalam lagi tentang penutupan pasar malam pantai johor yang terletak di jalan utama berhampiran Istana DYMM Tuanku Sultan Kedah..

Ada seorang Adun Pas belagak hero cuba menyalahkan kerajaan BN kononnya zalim terhadap peniaga2.. Maka Adun Anak Bukit sumpah seranah bila panggilannya terhadap YB Badrol Hisham dan Datuk Bandar tidak dijawab..

Turut terkena tempias, Setpol YAB MB Kedah sekarang kononnya Setpol juga tidak menjawab panggilan adun berkenaan.

Dibawah ini print screen yg dipetik dari blog pembangkang





Sebentar tadi Setpol YAB MB menghubungi saya dan mengatakan bahawa beliau tidak pernah sama sekali menerima satupun panggilan dari Adun Anak Bukit.

Adakah benar Amiruddin menghubungi Setpol YAB MB? Sudah tentu tidak kerana Setpol sendiri menafikan ada menerima panggilan dari Adun Anak Bukit bertanyakan hal pasar malam Pantai Johor.

Maksudnya disini Adun Pas sengaja memburukkan seluruh kepimpinan kerajaan termasuk YAB Menteri Besar DS Mukhriz Mahathir.

Kepada YB Amir, janganlah belagak hero, cerita sebenar disebalik penutupan pasar malam Pantai Johor itu sebenarnya telah diputuskan ketika zaman Pas mentadbir.. Boleh semak sendiri dengan mantan Exco PBT YB Phahrolrazi.

Baca cerita sebenar disebalik arahan penutupan pasar malam di SINI

1 comment:

Anonymous said...

YB taik anjing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive