Friday 22 February 2013

PANASS !!! GAGAL BAYAR HUTANG, INSANIAH HOLDING DISAMAN !! #TukarKedah


Semalam blog berita KUIN dedahkan syarikat Insaniah Holding telah di saman gara gara gagal melunaskan hutang atas pembelian alatan di kuliah perubatan..

Kini pembekal yang teraniaya telah berani tampil membuat tuntutan dan tindakan undang-undang.Kita lihat apa Azizan dan Jamil akan buat untuk menyelamatkan kroni2 mereka di Insaniah Holdings.

KES 1: Tuntutan bayaran hutang melalui Peguam ZAIN JOHNOSON bernilai RM921,359.00 keatas Insaniah Holdings Sdn Bhd (Kulliyyah Perubatan) kerana pembelian alatan di laboratory KUIN. Tempoh bayaran 7 hari. Lihat bukti di bawah.





KES 2 : Tuntutan bayaran hutang melalui Peguam ARIZAL JAILANI bernilai RM40,633.00 keatas Insaniah Holdings Sdn Bhd (Kulliyyah Perubatan) kerana pembelian alatan Sains Kesihatan di KUIN pada 2011.tempoh bayaran 14 hari . Sila lihat bukti di bawah.




KES 3 :Tuntutan bayaran hutang melalui Peguam ZAIN JOHNOSON bernilai RM62,197.00 keatas Insaniah Holdings Sdn Bhd (Kulliyyah Perubatan) kerana pembelian alatan di laboratory KUIN. tempoh bayaran 7 hari.Sila lihat bukti di bawah.




Sumber Berita KUIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive