Tuesday 18 September 2012

Terima Kasih @Tantawi100 Atas Usaha Andalah Dap Makin Celaka



"Kami Pemuda Umno dah biasa dengan sikap DAP yang tidak menghormati perasaan umat Islam."

Demikian reaksi Ketua Pemuda Barisan Nasional, Khairy Jamaluddin mengulas mesej Twitter Ahli Parlimen Beruas, Ngeh Koo Ham dari DAP kelmarin mengenai perhimpunan yang bakal diadakan Jumaat ini.

Kata Khairy, "Jelas tweet Ngeh menunjukkan bahawa beliau dan DAP keseluruhannya amat tidak sensitif dengan perasaan umat Islam dan membuktikan bahawa mereka tidak memahami langusung perasaan umat dan juga kedudukan Nabi (Muhammad) SAW dalam Islam."

Khairy yang juga Ketua Pemuda Umno berkata, perkara tersebut amat malang sekali memandangkan beliau seorang rakyat Malaysia tetapi masih tidak mempunyai pengetahuan asas tentang Islam dan juga sensitiviti Muslim.





"Saya harap Pas sebagai rakan kongsi DAP dapat mengecam kenyataan Ngeh sebab apa yang dia kata itu dituju juga kepada Pas dan takkan Pas nak terima penghinaan seperti itu," kata beliau lagi.

Mesej Koo Ham antara lain berbunyi, "Khairy mahu Muslim protes membantah Sam Bacile. Bagi Islam atau bagi kepentingan politik? Adakah Muslim membuang masa dan tenaga dalam berhubung perkara ini?"

Kelmarin, Khairy memberi kenyataan bahawa Pemuda Umno sedang merancang mengadakan demonstrasi membantah filem Innocence of Muslims Jumaat ini.

Pergerakan itu turut mempelawa Pemuda Pas agar sertai bersama.


KOMEN MTK
aku teringat lagi kata kata tantawi ketika berdebat dengan KJ 2,3 bulan lepas..Tantawi kata sejak Dap berkawan dengan Pas, Dap dah faham tentang Islam dan terima Islam.. Agaknya Tantawi masih nak pertahankan rakan setilam Pas yang jelas menghina umat Islam..

Mana pergi suara ahli ahli dap yang beragama Islam?? Dah terang terang mesej yang ngeh celaka ni sampaikan menghina Islam..Adakah tindakkan umat Islam mempertahankan agamaNya dilihat sebagai membuang masa dan tenaga??

Jelas sudah tindak tanduk dap dari dulu sampai sekarang memang tidak menghormati Islam sebagai Agama rasmi Malaysia..Mereka akan melakukan apa saja untuk menjatuhkan Umat Islam..

1 comment:

Anonymous said...

sebab dakwah pas la cina bangsat ni berani nak kuang ajaq...

pejuang hamas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive