Tuesday 7 August 2012

LEMAN 3 SUKU KANTOI LAGI !!! ORANG PADANG TERAP DAH MELUAT DENGAN PERANGAI SETAN PAS SEKOR NI



Anda kenal dengan individu dalam gambar diatas. Seorang pelawak yang tak berapa nak laku, suam-suam kuku dan syok sendiri. Tajuk posting ini sebenarnya tidak mencerminkan ceritanya. Kalau sekadar nak buat fitnah, macam si Leman Lembu ni selalu buat, bagi aku, sesiapa pun boleh buat.

Contoh fitnah paling terbaik ialah, fitnah terhadap DS Rosmah, katanya DS Rosmah bunuh Altantuya, fitnah itu dilakukan oleh RPK (Raja Putra Kamarudin). Boleh dikatakan hampir separuh rakyat Malaysia percaya dengan fitnah tersebut. Begitu juga dengan fitnah cincin RM24juta DS Rosmah yang kononnya ditempah khas dari luar negeri, fitnah itu menjadi bualan makcik-makcik dikampung.



Begitu juga halnya fitnah terhadap DS Najib, mengenai komisen kapal selam scorpene, yang mengatakan mahkamah Perancis akan dakwa DS Najib, sedangkan semua itu tak wujud dan paling menyedihkan mahkamah Perancis tak tahu langsung pasal hal kapal selam tu. Namun cerita tak masuk akal dan bodoh tersebut.

Sama juga seperi fitnah dibawah ini.. Salah seorang Cybertroopers TMK dibayar RM17.50 sehari. Malah selepas pendedahan dari Leman Lembu, FBnya di HACK oleh TMK?Baca seterusnya

1 comment:

Anonymous said...

lakhanat ni meme pelaq la...hujah bangsat kaki fitnah...

pejuang hamas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive