Thursday 19 July 2012

PANASS !!! HARAKAH FITNAH TEAM MEDIA KEDAH DAN @DrNovandri DIKAITKAN DENGAN YAHUDI !!!



Kerana takut lagi banyak isu dibongkarkan oleh blogger Team Media Kedah, blogger belaan Pas Kedah dan akhbar rasmi Pas terpaksa memfitnah kami...Print screen kat atas di petik dari haramkah.

Artikel yang memburukkan nama Team Media Kedah kononnya dilatih oleh APCO dan diselia oleh Dr. Novandri adalah satu artikel fitnah terbesar Pas Pusat dan Pas Kedah keatas kami. Kami blogger yang bernaung bawah Team Media Kedah rasa begitu terkejut dengan fitnah Harakahdaily keatas TMK.

Walaupun ianya dipetik dari sebuah blog Pro Pas, Harakah sepatutnya selidik terlebih dahulu sebelum keluarkan artikel fitnah begini..


Mereka semakin takut dengan gerakkan TMK di Kedah setelah beberapa siri pendedahan dibongkarkan..MTK diberitahu oleh beberapa rakan dalam Pas, ada pemimpin pas kedah yang ada kaitan dengan pusat hiburan sudah tak senang duduk dengan apa yang kami bongkarkan..Mereka mengarahkan segerombolan CT untuk memfitnah kami dan  memantau segala artikel yang TMK keluarkan..

MTK difahamkan artikel berbaur fitnah itu sengaja ditulis supaya kami mengambil tindakkan kepada mereka..Mereka hanya mahu mencari identiti blogger yang bernaung dibawah Team Media Kedah..Bila identiti kami terbongkar mudahlah kerja mereka untuk menyerang kami..


Sekarang ni kami mencabar Pas Pusat dan Pas Kedah untuk sertakan bukti bahawa kami di latih oleh APCO di Janda Baik!!

Kalau gagal lagi banyak isu panas kami akan bongkarkan..Baca juga artikel berkaitan fitnah harakah kat SINI dan SINI ..

1 comment:

Anonymous said...

samanlah haram jadah tu ... kan senang .... pastu tau lah dorng nak siasat dulu sebelum lapur ... habis cite!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive