Friday 15 June 2012

PANASSS !!! SAH ! PEMBALAKKAN TAK TERKAWAL PUNCA BEKALAN AIR PENDUDUK KOTOR !!


Ternyata sama sekali dakwaan Azizan Razak Menteri Besar Kedah,Air Sungai Keruh di sebabkan hujan bukannya balak adalah tidak benar.

Video ini telah di rakamkan pada 06 /06/2012 dan rakaman sungai yang sama tetapi tempat yang berbeza bukti pembalakan yang tidak terkawal merupakan penyebab air sungai keruh..

Azizan Razak seorang pemimpin yang kaki temberang..Kalau dah pungkoq tu duk melekat dekat kerusi MB,apa yang hang tau,jangan duk percaya dekat setpol hang tu,tak habis habis nak bohong pasal pembalakkan ni..Cuba buat ringan tulang turun sama tengok tempat ni, apa guna ada KCX 8 tu.henjut sat ja dah boleh sampai..



Sebelum ni apabila rakan-rakan Team Media Kedah mendedahkan mengenai pembalakkan di Gunung Inas mengancam keselamatan penduduk kampung, apabila air bersih diganggu, kawasan rekreasi Lata Chelak musnah dan terjadinya pencemaran alam sekitar yang hebat. MTK rasa, isu tu sudah mengegarkan pejabat dan kerusi MB Kedah.

Hingga mendorong MB Kedah menjawab dan berbohong mengenai EIA. MTK tahu, ada sesetengah tempat kawasan pembalakkan untuk Ladang Hutan memang ada EIA, tapi bagi kawasan Gunung Inas, memang EIA tidak pernah di pohon untuk di proses. Semua ini boleh di confirmkan dengan Jabatan Alam Sekitar jika mahu bukti. Malah pengarah Jabatan Alam Sekitar, Kedah juga telah mengesahkannya..Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive