Monday 1 June 2015

ADA JEMUAN SEDANG MERUNTUHKAN KERAJAAN KEDAH




Mereka yang sedang meruntuhkan Kerajaan Kedah (sekarang), adalah dari kalangan mereka yang pernah mendapat laba keuntungan Kerajaan BN terdahulu.

Bila Kerajaan BN baru mengubah stail politik.

Ds Mukhriz melakukan perubahan terus dari dasar politik UMNO di Kedah, dengan tidak mengamalkan sistem 'mengasuh, duit tepi dan duit kopi' semua itu tidak dilakukan, malah mengajak kesemua pemimpin Kerajaan didalam organisasi, untuk mengikuti cara beliau.
Sebab itu Kerajaan Kedah antara Kerajaan paling awal menandatangani perjanjian integriti dan menjemput SPRM masuk ke pejabat dan jabatan, utk menunjukkan bahawa Kedah telus.

Malah menjelang PRU13, DS Mukhriz adalah orang kedua selepas PM menandatangani Ikrar Integriti Pilihanraya Transperancy International sebagai komitmen memerangi rasuah dan mendukung integriti.

Disebabkan tindakan jujur sebegini, orang politik lama (bukan semua) yang suka cara lama, tidak berpuashati dengan beliau dan mencari jalan meruntuhkan kerajaan dan parti BN di Kedah.

Dalam perjuangan untuk melakukan kebaikan, bukan semua orang suka. Tapi percayalah, yang baik selalu menang. Janji ikhlas dalam perjuangan nescaya hasilnya Allah SWT lipatgandakan kelak.

Kami akan membuat pendedahan bersiri 'Mereka Peruntuh Kerajaan Kedah' untuk tunjukan pada rakyat Kedah siapa mereka, jika perkara buruk ini tidak dihentikan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive