Friday 3 October 2014

YAB DS @MukhrizMahathir BIDAS KENYATAAN BIADAP MP ALOR STAR @GooiHsiaoLeung




YAB DS Hj Mukhriz Tun Dr Mahathir Menteri Besar Kedah membidas tindakan Ahli Parlimen Alor Star yang mahu MB Selangor meminda perlembagaan negeri agar kuasa Sultan Selangor dihapuskan bagi mengelak krisis pelantikan MB berulang..

YAB DS Mukhriz berkata, beliau malu dan kecewa kerana kenyataan ini keluar dari mulut Ahli Parlimen yang mewakili Kedah.



Katanya lagi, Kenyataan bersifat hasutan seperti ini perlu dihentikan segera, sebolwh bolehnya tindakan tegas perlundiambil terhadap mana mana pihak termasuk Ahli Parlimen yang mengeluarkan kenyataan seperti ini diluar dewan rakyat..

Dalam pada itu, DS Mukhriz setuju dengan kenyataan bersama yang dibuat oleh Pergerakan Pemuda Umno Kedah dan Selangor yang datang berkumpul disini.

3 comments:

Anonymous said...

dia dah lupa asas penubuhan negara nie...nama jer ahli parlimen...

Anonymous said...

Awatlah si PENDATANG CINA RASIS BINATANG BUAS ni tak diTANGKAP bawah akta HASUTAN?! NGO-NGO Islam/Melayu juga perlu SAMAN si KANGKANG BABI ni BERJUTA!

Inilah balanya bila kita ada si Islam/Melayu-LIBERAL yg. asyik JILAT KANGKANG PENDATANG RASIS mcm. ni! Si AG-LIBERAL-PENGKHIANAT - itu memang dah lama patut diPECAT!!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Tangkap saja pkr ni. Biar dia jawab di mahkamah apa yg di maksudkan suruh ubah undang2 tubuh negeri? Agaknya senanglah org cina jadi mb bila sultan tak ada kuasa melantik mb lagi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive