Wednesday 10 September 2014

TAHNIAH DAN PADAN MUKA



Aku nak ucapkan setinggi tinggi penghargaan kepada hakim yang mengendalikan kes Seorang penyelia tapak pembinaan yang dipenjara oleh selepas mengaku bersalah atas tuduhan membuat komen menghina Nabi Muhammad SAW dan Islam menggunakan Facebook, Jun lalu.

Dan selepas ini diharapkan supaya denda kepada si penghina macam ini lebih berat.Bukan apa, jumlah setahun belum cukup untuk mengajar spesis seperti ini untuk hormat kepada bangsa dan agama lain..



Sebelum ini, ‘Chow Jack’ telah menghina agama Islam dan orang Melayu dengan kata kata menghina di laman FB https://www.facebook.com/cpm/chow.jack.982 dengan niat menyakitkan orang lain.

Chow didakwa melakukan perbuatan itu di Pentas Seni Kuala Lumpur, Sentul Park, di sini, pada jam 10.30 pagi 12 Jun lalu.

2 comments:

Anonymous said...

dalam Negara kita ni kita kena fikir akibat dari apa kita cakap..kalau nak hina ugama bangsa dan Negara akan mengakibatkan huru hara...adakah manusia macam ini puas hati dengan kata kata dia dan melihat Negara kucar kacir..mudah cakap..cuba cakap pasal kerajaan cina kalau kamu rakyat cina..tak berkubur lah kamu..jangan buat kacau kalau boleh..tiada apa untung pada kamu..

Anonymous said...

PADAN MUKA LU si KANGKANG BABI! Menangislah lu dlm. PENJARA oi si SEWEL!

Tapi tengoklah siAG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT-lama dulu lagi , lain mcm. pula dah - lihat di http://www.mykmu.net/2014/09/09/pendakwaan-akta-hasutan-peguam-negara-buat-flip-flop/ , Pendakwaan Akta Hasutan, Peguam Negara Buat “Flip-Flop”?, Posted by lawyer cabuk , 9 Sept 2014!

Makcik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive