Monday 8 September 2014

BIMBANG AKTA BARU TIDAK DAPAT MEYAKINI RAKYAT


Dalam kenyataan terbaru YAB Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir berkenaan isu MANSUH AKTA HASUTAN 1948' dan digantikan dengan akta baru (AKTA KEHARMONIAN NASIONAL), YAB Dato' Seri bimbang KEBERKESANAN akta baru agak lemah berbanding AKTA HASUTAN 1948 dan ianya tidak dapat meyakini rakyat bahawa akta baru lebih baik dari Akta Hasutan 1948.

4 comments:

Anonymous said...

DS Najib pagi tadi berucap mengatakan kita perlu mindset baru untuk menuju negara maju. Soalannya apakah rakyat mahu mengubah mindset mereka terutamanya penyokong2 pembangkang? Apabila DS Najib membentang report card nya yang cemerlang menjelang PRU13, apakah orang2 cina yang dikatakan lebih berpelajaran menyokong DS Najib? Tidak bukan hanya 3% saja yang mengundi BN. Jadi mindset mereka ialah mereka tidak akan menyokong BN biar apa pun kejayaan yang dicapai Negara. So, forget about those fucking chinese. They are beyond logic. In fact, you have to get rid of them using Akta Hasutan. DAP telah berjaya menghasut orang2 cina. Sekarang mereka hendak menghasut orang2 Sabah dan Sarawak pula supaya keluar dari Malaysia. Apakah tindakanmu DS Najib?

Anonymous said...

NAJIB akan lari meninggalkan negara menjadi BOAT PEOPLE macam pelarian Vietnam tahun 1975 dulu...sebab dia kaya dan berharta..yang tinggal kamu melayu bodoh dan miskin yang menyokong buta pembangkang yang jelas akan menjahanamkan masa depan melayu dan islam di negara ini.
Selamat menunggu masa untuk kamu menjadi hamba dinegara mu sendiri.

hangkedee said...

Ah jib gor.... Kenapa Tun M...Komen... Report kad markah penuh @ 2x5 5x2 Tun Dolah

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH kita ada TOKOH terkemuka dan amat terpelajar spt. YAB Tun Abd. Hamid ini - patutnya dilantik sbg. PENASIHAT MT UMNO, yg. mendedahkan PEMBOHONGAN Pembangkang, kerana Akta Hasutan 1948 telah diPINDA oleh YAB PM, Allahyarham Tun Abdul Razak kita, supaya bukan lagi menjadi legasi British-ZIONIS – lihat di - http://badutrakyat.blogspot.com/2014/09/eksklusif-adakah-benar-aktahasutan.html, EKSKLUSIF !!! ADAKAH BENAR #AKTAHASUTAN ADALAH WARISAN ZAMAN #BRITISH ??? WAJIB BACA !!!, Posted By Editor Badut Rakyat , September 08, 2014!

Tapi harap Tun Hamid dikawal rapi oleh anggota PDRM setiap masa kerana MUSUH ISLAM/Melayu dari DAPBANGKAI/PKRSODOM-ejen Barat/ZIONIS tentu sgt. benci dgn. beliau (termasuk dgn. suntikna kimia/keracunan makanan-minuman, yg. boleh sebabkan kanser/sakit jantung dsbnya - yg. adalah MO DAJAL biasa si Israel/ZIONIS)!

Oleh kerana si MUSUH Islam/Melayu nak bangkitkan pasal legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS (tapi dgn. PENIPUAN sejarah); sepatutnya DYMM Kesultanan Melayu dan NGO-NGO Islam/Melayu perlu MENYAMAN BERBILLION, PENGGANAS British-ZIONIS di Mahkamah Persekutuan kita dan Britain - dan kembalikan kesemua Tanah Melayu ini ke bawah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu kita!

Biaq seluruh Barat pun sendiri tahu PENIPUAN ini dan sedaq tentang SEJARAH benar Tanah Melayu dan Bumiputera Islam/Melayunya yg. asyik di TINDAS oleh Penjajah/Pendatang MUSUH ISLAM/umatnya!

Dan oleh kerana kaum PENDATANG RASIS dari MUSUH ISLAM asyik MENGHINA/MENGGERTAK ISLAM/umatnya, maka dah tiba masanya juga tentangan habis-habisan di mahkamah ke atas PENIPUAN ini, di mana BERJUTA Pendatang Cina dan India diberi kerakyatan dan hakmilik tanah dgn. begitu mudah, yg. berasaskan undg-undg DAJAL Malayan Union si British-ZIONIS “jus soli” dlm. tahun 1946 - lihat di - www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/sejarah-perjuangan-kemerdekaan-v.html , Sejarah Perjuangan Kemerdekaan V: Protes Melayu, UMNO & Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu! Dan perlu dikembalikan balik tanah PUSAKA nenek yang kita yg, yg. sewenangnya dirampas PENDATANG termasuk Tanah Rizab Melayu kita, yg. terus senyap berita! Supaya cucu-cicit BUMIPUTERA kita masih dpt. memiliki tanah PUSAKA nenek moyang kita ini dan bukan jadi PENUMPANG/PENGEMIS di masa hadapan!

Mkacik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive