Friday 21 March 2014

#PRKKAJANG !! TINDAKKAN TERDESAK PKR BURUKKAN CALON BN DAN PERKASA #TOLAKWAWI



Nampaknya PKR sudah terdesak dengan kempen calon BN Chew Mei Fun yang disenangi warga Kajang.. Semalam, 1 poster memburukkan calon BN disebarkan dibeberapa tempat di Kajang..(gambar di atas)

Poster berkenaan dilihat memburuk burukkan calon BN dan melaga lagakan Mei Fun dengan Perkasa kerana terdapat logo Perkasa diatas poster.

Kandungan poster itu menyebut Mei Fun letak jawatan Timbalan Menteri kerana mendera amah Indonesia pada tahun 2010.. Padahal cerita tersebut ternyata fitnah..

Mei Fun meletak jawatan kerana berpegang pada prinsip tidak mahu mempunyai ketua yang mempunyai masalah skandal..Ketika itu Chua Soi Lek terpalit dengan video seks..Atas sebab prinsip, beliau meletak kesemua jawatan dalam parti dan kerajaan..




Selain itu, beberapa banner calon BN yang dipasang di sekitar bandar Kajang telah di baling dengan cat merah oleh individu yang diyakini dari musuh parti .. Dan menurut satu info dalaman PKR, mereka telah merancang untuk membuat sabotaj terhadap Barisan Nasional  bagi meraih unsi simpati pengundi Dun Kajang..

Mereka akan menyebarkan poster mengaibkan Wan Azizah dikawasan majoriti orang Melayu bagi memberi gambaran betapa buruknya politik UMNO...

Menurut info itu lagi, ada perancangan juga untuk membakar bilik gerakan mereka sendiri bagi memperlihatkan keganasan UMNO ..

Dengan kehadiran wartawan asing yang membuat liputan pesawat MH370, PKR akan mengunakan peluang ini bagi menunjukkan parti mereka di tindas oleh kerajaan BN..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive