Monday 31 March 2014

CUKUP CUKUPLAH KADIR JASIN OII


Sumber gambar klik SINI
Tak dinafikan Datuk A Kadir Jasin seorang yang berpengalaman dalam bidang kewartawanan dan pernah menerima banyak anugerah dalam kerjayanya..Bekas Ketua Editor NSTP ini bukan calang-calang orang. Memulakan kerjaya di Bernama tahun 1969 hinggalah menjadi Ketua Editor NSTP. Menghasilkan bermacam-macam jenis buku. Dijemput menghadiri pelbagai jenis program atau forum sebagai penceramah. Senang cerita, Kadir Jasin ini bukan seorang yang biasa. Dia seorang yang hebat, seorang profesional dan berada pada kelasnya tersendiri.

Tapi itu bukan bermakna Kadir layak menyerang pemimpin lain seperti menyerang Perdana Menteri DS Najib atas kepentingan peribadi.. Masakan pokok boleh bergoyang kalau tiada angin kan..?? Mesti ada sebab kenapa beliau menyerang..


Sumber

Artikel serangan beliau terhadap YAB PM hari demi hari makin nampak seperti mempunyai agenda peribadi yang tak mampu dijelaskan..Sehinggalah beberapa rakan blogger lain seperti RBF, YY menulis tentang cubaan melobi jawatan Pengerusi Media Prima gagal.

Sekaligus merancakkan serangan beliau keatas YAB PM..Selagi apa yang diminta tak dapat, selagi tu PM akan terus diserang diserang dan diserang...

Kepada Pak Kadir Jasin, sudah sudahlah buat kerja tak berfaedah tu.. Daripada Pak Kadir menyerang PM, lebih baik Pak Kadir bercucuk tanam dibelakang rumah Pak Kadir, dapat juga faedah dan boleh juga tambah pendapatan sampingan.. Bab jawatan Pengerusi Media Prima tu tak payah lah Pak Kadir nak rebut..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive