Monday 4 March 2013

PANAS !!! BUKTI HARAKAH AKHBAR SETARAF LUBANG JAMBAN RUMAH NIK AJIS



Inilah kualiti lidah rasmi Pas yang bersumberkan lubang jamban rumah Pok Nik Ajis.. Sampai tak boleh nak beza antara Sultan Sulu dengan pemimpin MILF..Akhbar rasmi Pas semalam mendakwa gambar pemimpin yang didakwanya Sultan Sulu pernah hadiri Perhimpunan Agung Umno baru baru ini..

Kalau dah bodoh,bengap bin bahlol tu tak tau nak kata apadah..Gambar yang dikeluarkan tu bukannya Sultan Sulu tapi pemimpin MILF iaitu Ebrahim Murad Al Haj yang menandatangani perjanjian damai antara Filipina dan Wilayah Moro atas bantuan Kerajaan Malaysia dan bukannya Sultan Sulu Jamalul Kiram III..



Kesian betui, Agaknya depa ni Konpius antara MILF dan MNLF.. Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) adalah sebuah organisasi politik yang diasaskan oleh Nur Misuari pada tahun 1969. MNLF berjuang menentang Kerajaan Filipina (GPH) untuk mencapai kemerdekaan  Tanah Bangsamoro (atau Bangsamoro Nation, atau Negara Mindanao).

Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) adalah kumpulan pemberontak Islam yang terletak di selatan Filipina. Kumpulan-kumpulan ini adalah yang paling aktif di rantau Bangsamoro Mindanao, Kepulauan Sulu, Palawan, Basilan dan jiran pulau-pulau lain yang menuntut negeri mereka bebas dan merdeka..

Pemimpin MNLF (Nur Misuari) adalah member baik Anwar..Sebab tu gamba Anwar dengan Misuari telah tersebar..

2 comments:

Anonymous said...

Janganlah Hina lubang Jamban Nik Aziz dengan menyamakannya dengan Harakah.

Pada saya admin keterlaluan kali ini. Tak baik. Kesian Jamban tu

Anonymous said...

Tanda-tanda hayat BN akan berakhir. Al maklum blogger taraf otak budak tadika...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive