Monday 1 April 2013

PANASSS !! NEGERI YANG POK NIK CAKAP SERAMBI MEKAH SEBENARNYA SYURGA PELACURAN ! #TukarKelantan #GelombangMerah #BoLaWei



Imej Kelantan  kononnya sebagai sebuah “Serambi Mekah” kerana ditadbir oleh Kerajaan PAS Kelantan sebenarnya satu pembohongan. Semakin banyak gejala-gejala maksiat yang melibatkan pelacuran, penyalahgunaan dadah dan perjudian telah berleluasa di negeri yang dipimpin PAS ini.

Pas Kelantan berselindung disebalik imej berkopiah, tetapi pada hakikatnya merekalah punca gejala moral yang berlaku di Kelantan..Sepanjang 23 tahun Pas mentadbir Kelantan, tiada langsung perubahan yang Pas lakukan, malah kemajuan sosial ekonomi untuk rakyat Kelantan pun Pas tak mampu nak laksanakan sebaik mungkin..Sebab itu ramai anak Kelantan berhijrah ke bandar bandar besar dan majoritinya di Lembah Klang..



Hairan, macamana Kerajaan Pas tak sedar dengan kegiatan pelacuran terbuka seperti ini..Sedangkan Pemimpin Pas Kelantan selalu mendabik dada kononnya negeri yang ditadbir mereka bebas dari segala jenis maksiat..Baik judi mahu pun pelacuran.. Hakikatnya apa yang berlaku sekarang menunjukkan pelacuran di Kelantan lebih terbuka..

Sedih bila mendengar pengakuan anak gadis Kelantan yang datangnya dari keluarga miskin dimana ibubapa tidak mampu menanggung pelajaran sehingga mereka terlibat dalam kegiatan tidak bermoral..

Bayangkan selama Pas mentadbir Kelantan, rupanya ramai rakyat Kelantan menanggung derita akibat kegagalan kerajaan Pas menyediakan peluang pekerjaan secukupnya buat rakyat.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive