Monday 1 April 2013

ASTARFIRULLAH !! PAS TUDUH UMNO RAKAM VIDEO S**KS NABI MUHAMMAD !! #TolakPas #PasSesat



Penghinaan ke atas Baginda Nabi oleh Pemimpin Pas bukan baru berlaku, malah berpuluh puluh kali pemimpin Pas menghina Baginda Nabi termasuk si tua yang memegang jawatan sebagai mursidol am.. Dulu si tua ini menghina sambutan Maulidur Rasul dan samakan Baginda Nabi ketika kecil sama seperti mamat mamat di kampung..

Sedangkan kita semua tahu bahawa disaat kelahiran Nabi Muhammad S.A.W Baginda menyebut Alhamdulillah dan ketika Bagina berumur 4 hingga 5 tahun dada Baginda Rasulullah dibelah disucikan hatinya dan dimasukkan cahaya iman dalam hatinya..

Ini yang berlaku dalam politik Pas sekarang..Tentang keistimewaan Rasulullah S.A.W pun mereka sanggup politikkan sehingga terpesong jauh dari pekara sebenar..Sekarang ini penghinaan keatas Rasulullah bukan berlaku dikalangan orang kafir, malah mereka yang mengaku Islam pun tergamak melemparkan kata-kata menghina ke atas Rasulullah junjungan kita.



Inilah antara politik kebencian terhadap Umno yang ditanamkan kepada pengikut Pas oleh pemimpin mereka sejak kecil lagi..Dan hasilnya sama seperti kenyataan Khairulfahmi Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat sampai video seks pun mamat ni sanggup mengaitkannya dengan Bagina Nabi.

Kenyataan itu jelas bertentangan dengan Islam, termasuk pegangan Pas yang selama ini bermati-matian menentang mana-mana pihak yang menyentuh mengenai Rasulullah SAW.

Hebat sungguh penghinaan Pas terhadap Islam..Dari nama Allah, tiket ke syurga, neraka, putarbelit ayat quran, halalkan pengunaan ayat Al Quran oleh bangsat bangsat kafir Dap, negara Islam, hinggalah kepada rasul kesemuanya dijadikan bahan politik.

Sebenarnya Pas lah pelacur agama sebenar yang sanggup lakukan apa saja demi kepentingan politik mereka..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive