Saturday 6 April 2013

GEMPARR !!! AZIZAN KERAT BUANG YB KUBANG ROTAN ?? #TukarKedah


hiasan
Mengikut senarai nama calon Pas Kedah yang aku dapat baru baru ini, Nama YB Nasir Mustafa iaitu Adun Kubang Rotan yang pernah dikaitan dengan rakaman audio kontroversi tempoh hari tidak disenaraikan sebagai calon pada PRU kali ini.. Nama  baru yang dikatakan akan mengantikan Nasir Mustafa ialah Ridzwan Abu Bakar merangkap ketua Penerangan Pas Kola Kedah.

Kerusi Dun Pengkalan Kundur pula masih kekal milik Phahrolrazi, dan Phahrolrazi juga akan bertanding bagi kerusi Parlimen Jerlun..

Dun Anak Bukit tetap milik penyandang iaitu Amiruddin Hamzah dan beliau turut mengisi satu kerusi Parlimen.. Antara Kerusi Parlimen yang bakal diduduki adalah Langkawi..




Kerusi Parlimen Kuala Kedah sebelum ini milik MP paling pemalas dalam sejarah iaitu Ahmad Kassim kini telah digantikan oleh Anwar dengan meletakkan Dr Azman sebagai calon PKR pada PRU13 kali ini.. Manakala Ahmad Kassim diturunkan pangkat untuk mengisi mana mana Dun Pkr di Kedah..

Inilah antara maklumat awal yang aku perolehi mengikut dokumen yang aku dapat..

Azizan sendiri mengakui bahawa kemungkinan ada calon akan bertanding di dua kerusi dan ada muka baru yang akan mengantikan muka muka lama yang difahamkan tidak sebulu dengannya..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive